| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
◎快樂◎不知時日過'' |
| 熱死左''''''⊿ | 分類: 未分類 | 哇..今日熱到爆哂
11點幾起左身....之後就開左電腦
今日又有日係到dum dum
神早留留又係到整
真係好想打爆佢囉
之後今日成日係到睇碟
超好睇....睇到我頭痛
睇完都5點幾6點lu -v-
我呀媽整野食哥時我呀媽又要人地做野
真係煩...我想問咁我呀爸係睇電視
咁佢又唔做
食完飯就緊係入黎玩電腦啦(其實無玩,只係聽歌姐 XD)
淋住今日整cookie...
可能一陣整啦
無野打啦
係咁先~~~~88~~~~~唔該cm
| | 發表時間:2009-07-20 09:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-20 11:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
革命中的愛 於 2009-07-20 10:52 PM 發表:
留返份比我食呀~~~~ xd~~ 一定好好味架~~keekee~~
|
網主回覆
好呀~~不過依加食哂啦
hehe~~遲d同你一齊整黎食啦^^ Posted at 2009-07-20 11:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*___咁悶?@_@ cm 4 babii stephy' xd''
|
網主回覆
哈哈~你唔悶咩?
我超悶
我有個新名~~~xd Posted at 2009-07-20 11:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|