| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 2008-09-01 |
分類: 未分類 |
9月1-v-開學,,
金日超早就起左身,,(6點)
去左m記到抄hw''
見到''[老師],,差d比佢見到哇,,
好彩,,我地收埋左姐-v-
唔係既話死得-3-
抄抄下,,就決定唔做算-v-
等雪怡黎''佢就好啦f.4,,
出街食飯哇*v*我都好想哇=]
我地係到等,,見到超多瑪中d人,,
係m記到hea-v-
佢黎到我地就返學na''(11:30)
返到去就慘lu-v-
9點30分到-3-
我地就落左操場到曝曬''
我仲著住冷3
熱到我''嘔電-v-
放左學啦-v-我同埋d同學去左kfc食野-v-
食完就行街-v-唔使驚比人捉啦-3-
咁多人都係到行-____-
幾時先捉到我哇?|
行到3點幾就返屋企-v-
老豆叫我返黎buy d野比佢食-v-
返到去打機+打blog-v-
一有功課''我就冇得玩電腦嫁啦>>
慘慘哇-v-,,不過唔玩電腦咪傾電話囉-v-
星期1-4''悶哇-v-
我都唔知幾耐先會打一次blog-v-
你地留cm比我啦-v-我會回嫁na-___-
|
| 出爐時間:2008-09-01 05:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|