| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 9 月 3 日 星期三  |
| 2008-09-03 |
分類: 未分類 |
金日ho慘牙牙......
一朝早,,6:30先醒''
我同司徒坐車去淘大7仔''
見到妍,,慢慢行返去-3-
點知''行到學校門口''
小息-v-
去左4樓搵人-v-
搵完去小食部到buy野飲''
入左錢''比雪妍唔小心係朱古力奶上拍左一拍''
枝奶就彈左出黎-v-但我又唔鐘意飲...
所以,,算''當請佢飲-3-
放學學,,又食/\/\記''
食完''係商場hea左一陣就返屋企-v-
打blog''過埋金日,,我要到星期5,,先有得玩na-3-
留cm''我會回嫁na'''
|
| 出爐時間:2008-09-03 03:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
akiTB 於 2008-09-05 05:08 PM 發表:
cM啊. 係學校開心嘛?. 唉..好q悶哦
|
|
|