| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 10 月 20 日 星期一  |
| 2008-10-20 |
分類: 未分類 |
哇,,今日真係好好彩...
岩岩好唔洗上2堂中文-v-
如果要上''甘就死得...
因為我冇做燕詩戈個唔知乜-
抄書都抄死我哇v3v
聽戈個乜乜閱讀講座''
聽落都幾好笑>v<
之後就黎完戈陣...
miss ng行埋黎-3-
同我講:叫我放學留一留低...
math未搞點唔走得--
鬼識咩''math wor''
難到嘔..|死啦*-*
下個星期就係測驗同...
我估我math同eng都唔合格嫁啦''.''
點算好哇-?|
乜都唔識tim''
之後就返左屋企-3-
打blog---做h.w
打完...留cm哇v3v
|
| 出爐時間:2008-10-20 06:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
- -哦,,0k啦-- Posted at 2008-10-20 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好似係廿留cm....大家好.我叫溫嘉希..比人逼我留cm..慘慘..
|
網主回覆
有幾慘呀?|你可以唔好留嫁wor Posted at 2008-10-20 08:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|