| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 10 月 27 日 星期一  |
| 2008-10-27 |
分類: 未分類 |
丫...今日- -
一個字講哂[悶]
今日測中文同電腦拉''
中文0k易既,,
電腦就直情s0 easy拉::
冇計*電腦係我最叻戈一科之一v3v
聽日- -死得拉-[]-
eng''真係跳樓都唔掂''
今日特燈留係學校>v<
問老師math同eng- -
一放學就落教員室=[]=
問ms ng math''
問到4點幾\]
等呀t-64 令一個ms ng eng''
問問下就6點拉...
我仲係有小小唔明3v3
但6點我地一定要離開學校- -
甘牙ms ng 就去m記教我地拉'>
真係好人咖姐- -
到左7點;;牙ms ng教哂我地=]
甘我就閃拉>v<
嘩- -完黎老師係知我地班有d人
帶手機唔交嫁wor''
老師知道我有帶唔交- -
都話冇交係正常丫
好多人都唔交,,
佢明知有好多人冇交?|
搞到我o哂咀囉-3-
算拉''我溫多陣習''
之後就訓教算拉- -
打完lu-留cM丫 thx
|
| 出爐時間:2008-10-27 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小癲. 於 2008-10-27 10:30 PM 發表:
再cm你:}
|
|
|
小癲. 於 2008-10-27 10:29 PM 發表:
令女cmcm:]`
|
|
|