★`囍 尒 壹 苼 ; 爰 尒 壹 世`爰 尒 滴 蕊 永 遠 芣 薈 變=D
stephychung
暱稱: 癲!;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 842
今日人氣: 2
累積人氣: 8356
2008 年 10 月 28 日  星期二   晴天


2008-10-28 分類: 未分類

今日既英文...

maybe係我係我自出生以黎

測得最好開英文丫- -

80分我又可以拎到幾多分呢>v<

英文,,我唔使高分嫁.....

只係想合格姐=\

希望得拉v3v

聽日 math拉-3-

又要擔心math合唔合作格t^t

聽日仲有一科...

好似係設另=[]=s0 easy''

幾時先話我地知幾多分-v-

好想快d知丫^^

 

等級

 
分數
A
90或以上
B
80至89
C
70至79
D
60至69
E
50至59
N
49或以下

 

希望我1個n都冇拉>[]<

但...math同eng就好難講丫

真係,,唉.....

今日比我知道左- -

完黎b,c班份eng係同a,d班唔一樣嫁

唔通癈班可以易d升班?|

a同d班份eng一樣又點解丫?|

a,d冇字比我地簡,,佢地有- -

好唔公平囉~!

癈班學d野可以易d>?

點解wor''t^t

算算算...唔打拉- -

溫習!!留cM喔V[]V

 

 
出爐時間:2008-10-28 06:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 stephychung 的日誌)


swoy161273 於 2008-10-31 03:48 PM 發表:
視你好運-_________-
cm給你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



san95414 於 2008-10-31 03:46 PM 發表:
- 比個C0mmenT你.]
- 要回我滴喔.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



san95414 於 2008-10-31 03:46 PM 發表:
- 比個C0mmenT你.]
- 要回我滴喔.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



san95414 於 2008-10-31 03:46 PM 發表:
- 比個C0mmenT你.]
- 要回我滴喔.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



瑪中1a既! 於 2008-10-30 08:44 PM 發表:
大陸芳!HI!!係咪好唔据?番學校打染柒我囉!!1A牙!!1A,入到嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

丫''肥婆妍
甘錯盪呀- -
肥到你甘?|
[]知唔知咩叫香港出世紙?|
睇死你都唔知嫁啦大陸妍^^
我今日打blog  show比你睇
 
Posted at 2008-10-31 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



akiTB 於 2008-10-30 05:52 PM 發表:
cm牙;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zmh66678 於 2008-10-30 04:30 PM 發表:
有得讀書廿咪好囉;
比d心機讀好距..讀到F.6
加油牙!
cm!!!!!"
要回牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nic1996924 於 2008-10-30 03:17 PM 發表:
cmcm
要回咖
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janice2008 於 2008-10-30 02:42 PM 發表:
add oil~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



丫喂 於 2008-10-29 07:51 PM 發表:
今日我好煩..
不過我今日係f.1度
終於比我知道條女中2邊個..
佢係佢地班都有2個人中2佢...神;]
佢條仔打我wor=]
搞到我差d比人『秒殺』...
一.一""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘- -
甘...甘你都死唔去''
咪勁囉-v-
f.1都抽 win你-3-
你檢討下拉''s0?|
Posted at 2008-10-29 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]