| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 11 月 3 日 星期一  |
| 2008-11-03 |
分類: 未分類 |
今日,,慘丫
上電腦堂丫''
挀份電腦wor''
合格::仲要72分y0
全班得1-2個人高分過我拉BaBIi
其中一個係呀盈bor
之後2堂去左聽講坐- -
聽佢講癈話''
聽到訓甘制-V-
zZz~~聽完就食飯
食完就吊位*3*
我同大陸妹坐囉- -
alexander又住我左手邊拉v3v
抄佢功課bA=[]=
佢eng 全班最勁丫''
之後2堂中文=3=
跳樓- -要抄販x風景1次=v=
抄死人咩~呠
放學-啦啦隊!!
勁低b囉d動作- -
星期四仲要黎多次囉[]
可以唔去ma?|
返h0mE,,打blog- -
做hw丫,,再唔做聽日都做唔哂bai!!
|
| 出爐時間:2008-11-03 06:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
''牙曉'' 於 2008-11-03 11:40 PM 發表:
同大陸妹坐...甘慘- - 我吾上去aR d動作甘柒柒柒柒柒柒柒柒
|
|
|