| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 11 月 4 日 星期二  |
| 2008-11-04 |
分類: 未分類 |
- -丫,,
今日一朝早就聽戈個
咩咩欺凌講座v3v
聽左2堂英文,,之後家政=[]=
幾驚死=\=
老師無啦啦搜書裙袋同褲袋
好似今日我地班有人報串丫
話我地班d人有帶手機-3-
但d人話係我講比d老師聽-v-
聽完o哂咀囉\./
不過好彩今朝我收到風
話今日會甘,,所以我交左手機
我憎戈d人基本上今次都衰左- -呵
勁抵死囉- -
今日挀左通識NA''
我40分''唔好以為我唔合格
我係50/40分呀
我地班有1個人50分囉[勁]
2個49分- -但竟然有人唔合格
戈個就係自閉仔同,,哨牙、賤人與狗拉
一知道係佢地咋- -全班拍手*-*
之後呀陸sIr話我地班係全級通識至叻戈班wor''
冇野講囉-o-
之後...放學
我同司徒都冇去長笛丫
老師竟然打比我老豆囉,,
有病>v<唔去咪唔去囉*3*
去黎我考試又唔會合格=v=
之後我地係曉麗園落左車
行行下見到有個觀中既望住我囉
o哂咀囉0oo0
返屋企就打blog()()()()
留cM呀各位BAbiI
|
| 出爐時間:2008-11-04 04:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
丫喂 於 2008-11-04 07:50 PM 發表:
你就好.. quiz咁高分 好波!! 我就...免提.. 算.. 我要同我ge頭say good bye 因為聽日我.. 就要被迫剪平陰/..\ what the fuck!!!
|
|
|