| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 11 月 7 日 星期五  |
| 2008-11-07 |
分類: 未分類 |
丫!@_@
成個人散哂甘制哇
今日校運^^
超hAppY
拎左女子個女子丙組跳遠銀牌,,
班際接力又第3丫''
班際接力要同d f.2跑既
8班跑,,我地拎第3
我有份跑丫,,4x100咋
講返跳遠''超唔鋸f.2戈個囉
輸左就啤住我地''
係到話有冇搞錯丫
心諗::你冇野牙
你f.2嫁,,f.1都勁過你就檢討下拉
去放食飯- -
去左m記食野/.\
之後冇睇埋d比賽就返h0me
打bl0g##
打cM呀

|
| 出爐時間:2008-11-07 05:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
達~~ 於 2008-11-10 07:11 PM 發表:
又係勁喎-v-拎獎~
|
|
|
SOR....我之前整錯左d野.........e家都味整反好晒 你就好啦.....我個間學校都味開始校運Ar~~
|
|
|
小然 於 2008-11-09 03:35 PM 發表:
hihi!!~ 我係小男丫 妳好勁丫..
|
|
|
丫喂 於 2008-11-08 05:45 PM 發表:
勁啦... 我無野講.. 2年6運都無掌.. 失敗
|
|
|
cmcm 好勁bor.. 銀牌... 我連一個獎獎都冇-3-
|
|
|