| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
| 2008-11-15 |
分類: 未分類 |
琴日yA爆丫>v<
琴日...瑪中咩咩歌唱比賽
發現瑪有有d人唱歌都幾好聽
有d就真係唱到...唉(明la)
有個人唱唱下除衫囉
全場d女仔都係到叫囉
o哂囉我~
仲有個人扮joey=[]=
講真...好想嘔囉()
因為佢好肥丫
之後個個好似叫apple''
佢唱得幾好聽丫
但唔多令女囉
之後...有d人黎我地shool表演''
我鐘意睇d人跳舞戈part''
佢地跳勁舞戈d舞,,超型囉
戈d男既跳勁舞d f,,
好似好難下- -
甘佢如果走f 咪好樣衰?|
個女既冇咩點留意佢跳咩
之後班際大合唱- -
0k好聽拉''
聽完冇拉拉掛住d小學同學
好似f.5-f.7全部都有唱
每一手都甘好聽丫
7s班唱d動作超好笑囉
之後完左''
因為電話冇電''
問kai儀借黎打比呀媽
因為今日姑姐生日要出去
油麻地戈間好彩食飯w0r
之後佢叫我係學校門口等佢
佢搭的的黎車埋我''
等左成3個字,,
架的的先至黎到
a0a''穿住校服出mK''
去到酒樓''
的的錢''98$$$''
食飯::
 

仲有好多好多餸''
但掛住食''冇影相,,嘻
之後10點幾返h0me''
沖涼,,訓教zzzZZZ!!!
搞點a0a打完
留cM喔
|
| 出爐時間:2008-11-15 11:42 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
留cm啦我=,=; cm送到` 我要你既cm`_______________
|
|
|
悔悔 於 2008-11-15 07:13 PM 發表:
CM - -
|
|
|
花殘乂月缺 於 2008-11-15 01:21 PM 發表:
俾個cm仔你喇=]
|
|
|