| «‹ September 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
| 2008-11-19 |
分類: 未分類 |
今日''真係超好玩囉
不過唔關去旅行事...
講返去旅行先>v<
一返到學校''聽歌
點名,,搭車去到
坐左一陣^^
因為我地唔燒野食><
所以帶左好多野食去
食食下見到浸信會永隆中學同埋戈間嶺南中學d人
佢地應該係高f.
之後咩咩放風箏''
哂時間...
之後3點到...走
返到學校就黎4點
kai儀問我同唔同佢and淫希去365打機
我就話去
之後一齋搭的的去365
我打左2粒鐘...
呢段時間超hign''
因為我地打打下機,,
有個8婆同2條仔坐我地對面
又係玩勁舞...我地都係
佢地一黎就開到個喇叭勁大
心諗:::同我地玩野a0a?\
我就同你地玩
之後佢有條仔係唔玩勁舞既...
抵死丫a0a同我地鬥?
聽日唔好比我見到你丫
因為聽日丁丁,同大眼仔都去
5個人p3個人
想輸都幾難拉
之後我同淫希都要走拉
kai儀就玩到十一二點''
返h0me''
見到勁多kAi子
返到去就打bl0g'
打完a0a留cM
>v<
去旅行d相ll

仲想睇就去相簿拉
|
| 出爐時間:2008-11-19 06:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小豬 於 2008-11-20 05:03 PM 發表:
係5係太多人影ge關系呢 好多人隻眼刀5對蕉既!哇卡卡
|
|
|
小豬 於 2008-11-20 05:01 PM 發表:
哈!又藜+卜你la.. d相相好美哇!好有水准b[]r! 送cm呢! .
|
|
|