★`囍 尒 壹 苼 ; 爰 尒 壹 世`爰 尒 滴 蕊 永 遠 芣 薈 變=D
stephychung
暱稱: 癲!;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 842
今日人氣: 4
累積人氣: 8337
2008 年 12 月 6 日  星期六   晴天


2008-12-06 分類: 未分類

唉...

好悶牙!.!

講返琴日先a0a

琴日1朝早咪又係返學

之後咪又係上堂y[]y

食完飯咪又係咪ms.leung罰

笑=[]=我仲差佢2粒鐘罰企呀t^t

琴日放學罰左1粒''

有嘉儀陪我企-[]-

但我要陪返佢去打機.v.

企完去左365打左1粒鐘

我就返屋企^^

食飯''睇電視{訓教}

話甘快就到左今日拉

唉''就黎又考試拉\?

又係冇溫過習__

星期一留係到問下ms.ng math先得

唔係既話eng死得''

我要中期試得1科唔合格''

冇可能嫁''我知道

因為我覺得math一定...唔合格

無計*-*冇聽過書''

但唔知點解上次禁負碌合格囉

笑^^唔知點好''

溫習?|定玩好?|

星期2放假''

去網吧玩定留係屋企溫習?

我乜都唔諗拉

戈1朝早想點就點拉''

打完''上次戈遍冇人留cM既a0a

喊牙t^t

今次睇完好留啦w0r

出爐時間:2008-12-06 03:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 stephychung 的日誌)


loveflc 於 2008-12-07 12:14 PM 發表:
`cOmm2n+...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小然 於 2008-12-06 09:55 PM 發表:
cm到
點解要罰企既!!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]