★`囍 尒 壹 苼 ; 爰 尒 壹 世`爰 尒 滴 蕊 永 遠 芣 薈 變=D
stephychung
暱稱: 癲!;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 842
今日人氣: 0
累積人氣: 8306
2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


聖誕.快樂 分類: 未分類

祝各位聖誕快樂''

有一個hAppY既christmas

琴日我出左尖沙咀戈邊行

其實本身話約左c敏=[]=

但王kai-一早就打黎

問我同唔同佢去

之後我話::好牙

之後c敏話叫我今日先同佢出

琴日1點幾先出去v3v

出左去365先0.0

因為要搵王kai

之後同佢去食譚仔

我就食chicken wings

佢食麵麵.\/.

2個人食左79$$$$

食完打比6小@@

問佢係邊.v.

佢話係apm個公園到*-*

我地就行左去搵佢拉

行行下...見到有糖糖賣

買左30$黎食

去到公園''hea左陣

就出mK!!係mk到行左陣

食埋野\[]/就已經8點拉

之後就搭1a去尖沙咀

點知''上左車先記得今日...封路

之後就係上海街戈邊落車

行過去=[]=

點知,,我發現我係唔識路行去嫁

佢地2個都唔識a0a

之後我地亂行

行左好耐...

發現唔多對路=[]=

就問人.___.

之後行左去個唔知咩商場到

裹面有得踩冰;'';

我地係出面睇下入面有冇令仔

點知真係有...

甘我地就坐左係d [登]到睇

坐到9點幾...

就行去尖沙咀拉''

10點就到左...v3v

點知發現冇咩野睇

係戈到再hea左陣就去飲野...

飲完就搭車返屋企拉

但係搵左好耐都搵唔到巴士返去觀塘

因為封哂路t^t

好彩最尾比我地搵到地鐵v3v

返到屋企差唔多1點幾拉

沖涼v訓教zzzz

打完=[]=留cm

出爐時間:2008-12-25 11:58 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 stephychung 的日誌)


Patrick_1314 於 2008-12-29 01:33 AM 發表:
我唔係靚仔靚女T.T!
但都留個CM比你^^!
得閒黎我個Blog到坐下
http://blog.qooza.hk/Patrick_1314
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2008-12-29 01:24 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2008-12-29 01:23 AM 發表:
我自己整的

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2008-12-29 01:20 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2008-12-27 09:50 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2008-12-27 09:49 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2008-12-27 09:48 PM 發表:

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2008-12-27 09:39 PM 發表:

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]