| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 12 月 25 日 星期四  |
| 聖誕.快樂 |
分類: 未分類 |
祝各位聖誕快樂''
有一個hAppY既christmas
琴日我出左尖沙咀戈邊行
其實本身話約左c敏=[]=
但王kai-一早就打黎
問我同唔同佢去
之後我話::好牙
之後c敏話叫我今日先同佢出
琴日1點幾先出去v3v
出左去365先0.0
因為要搵王kai
之後同佢去食譚仔
我就食chicken wings
佢食麵麵.\/.
2個人食左79$$$$
食完打比6小@@
問佢係邊.v.
佢話係apm個公園到*-*
我地就行左去搵佢拉
行行下...見到有糖糖賣
買左30$黎食
去到公園''hea左陣
就出mK!!係mk到行左陣
食埋野\[]/就已經8點拉
之後就搭1a去尖沙咀
點知''上左車先記得今日...封路
之後就係上海街戈邊落車
行過去=[]=
點知,,我發現我係唔識路行去嫁
佢地2個都唔識a0a
之後我地亂行
行左好耐...
發現唔多對路=[]=
就問人.___.
之後行左去個唔知咩商場到
裹面有得踩冰;'';
我地係出面睇下入面有冇令仔
點知真係有...
甘我地就坐左係d [登]到睇
坐到9點幾...
就行去尖沙咀拉''
10點就到左...v3v
點知發現冇咩野睇
係戈到再hea左陣就去飲野...
飲完就搭車返屋企拉
但係搵左好耐都搵唔到巴士返去觀塘
因為封哂路t^t
好彩最尾比我地搵到地鐵v3v
返到屋企差唔多1點幾拉
沖涼v訓教zzzz
打完=[]=留cm
|
| 出爐時間:2008-12-25 11:58 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我唔係靚仔靚女T.T! 但都留個CM比你^^! 得閒黎我個Blog到坐下 http://blog.qooza.hk/Patrick_1314
|
|
|
L 於 2008-12-29 01:24 AM 發表:
|
|
|
L 於 2008-12-29 01:23 AM 發表:
我自己整的
|
|
|
L 於 2008-12-29 01:20 AM 發表:
|
|
|
L 於 2008-12-27 09:50 PM 發表:
|
|
|
L 於 2008-12-27 09:49 PM 發表:
|
|
|
L 於 2008-12-27 09:48 PM 發表:
|
|
|
L 於 2008-12-27 09:39 PM 發表:
|
|
|