| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 1 月 1 日 星期四  |
| haPpy New yEar |
分類: 未分類 |
「5,4,3,2,1!」又倒數啊, 倒數迎接09" whiS u GuyS havE a HApI yeAR iN o9!!!
琴日...係08年既最後1日 ←廢話
琴日1朝早...起左身v3v
食野=[]=落365同王kai打機=]
陸小唔黎得住/.\
我地2個玩勁舞*-*
玩左5粒鐘倒...
就去kfc食野.v.
陸小黎搵我地=.=
點知.\/.撞到小學6c班1個人-]
''食完^^去地鐵站見王kai勁舞個情
差d[客]親我甘制-3-
太樣衰'柒.3.諗起都想嘔
又矮.[].仲要16碎t^t
但陸小話::算拉-___-佢推哂佢d fd出黎見我地
咪陪佢倒數囉
之後同戈隻k型怪...搭地鐵
搭去圓方elements諗住去溜冰=[]=
點知...戈到今晚因為要借場比戈杏9知咩倒數
所以冇得溜...喊t^t
之後我地就同王kai個情講::
如果你有事不如走先...
其實只係想佢走=[]=
之後佢真係走左*3*
我地就行去九龍公園戈邊...
超凍'''但我地就係m記買雪糕食
凍到我痴線v.v
之後陸小佢地約左勁舞戈d情出黎睇下咩樣
不過諗住係我地睇到佢=[]=
佢睇唔到我地嫁ma
點知我地又見到佢''佢又見到我地=]
不過我地即走
又比我地撞到咩咩...唔記得咩名...
好似江9w0r
6小佢地識的=[]=
又係玩beat up勁的t^t
我地5個行左去碼頭...
但去到仲係10點幾^^
就hea左陣-3-
heahea下=[]=江9佢地唔見左
之後我地入左戈個唔知咩廣場坐左陣
11點45就行返出去
見到d人坐哂係地
無拉拉聽到有人係到大嗌:幽月!!~
我聽到o哂咀-3-
成班幽月團坐哂係到^^
唔知仲有d咩團呢?|
再行行到過文化中心=[]=
見到成班人-()-
有男有女的''
d仔個樣都0kay的*-*
但d女好似老野&&
係到做埋d淫野^^笑左
又有d唔知咩國家既人係到發癲
拋左條友上天''拋黎拋去=]
再跳埋舞v3v
之後就開始倒數拉=[]=
在2009年來臨前的最後60秒,國金二期北面外牆發光的LED鐘開始倒數
60.59.68.57.56.55.54.53.52.51.50.49....
30.29.28.27.26.25.24...10.9.8.7.6.5.4.3.2.1.
到十二點一刻,國金二期外牆發放煙火=[]=超令...
並用LED燈顯示「2009」字樣.v.
港島其他9幢建築物亦同加入發放煙花
之後我地就諗住返觀塘=[]=
搵地鐵=[]=點知d入口好多都比D差佬封哂
有個位全搭電梯上黎既-口-
但我地己經好[支力]
就唔理3721沖左落去
好彩冇人發現^^
搭車去mk''因為勁舞戈班甘既人
叫我地去mk i-0ne打機
去到見唔到佢地囉=[]=
諗住打機v3v無位''叼
之後行去搭車=[]=
搭地鐵返觀塘*-*
搭電鐵戈陣.3.坐我地對面戈d應該係玩勁舞的
戈班甘既仔''暗串6小同王kai囉
係到話::最驚係gm到識到d肥妹仔囉!!
之後戈班人落左車''but仲有1個人...
佢1個人我地就串返佢
佢又唔敢講我地?|
我地就講講講''
講到去觀塘''諗住落車講戈條友就唔會知拉
點知=[]=佢又觀塘落...
我去搭小巴*-*
佢又係搭戈隻小巴囉-]
興哂.3.
仲要同一個站落車*-*
住我格離棟樓囉''叼死佢.v.
不過佢唔係話我=[]=甘就算拉
之後返到h0me''3點鐘
老豆佢地訓左教v3v
我涼都唔沖就走去訓
今朝早12點幾就起左身=]
開電腦::打bl0g,,msn
留cM~thx
如果大家有留意!!
會知我bl0g轉左歌=[]=
依家呢手係馮曦妤 既 A Wonderful Day
在此祝各位過的每一天
也是wonderful的1day~
|
| 出爐時間:2009-01-01 02:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
丫喂 於 2009-01-08 04:00 PM 發表:
你識loveflc>?
|
|
|
RAIN~兔 於 2009-01-03 11:49 PM 發表:
留CM也~加油喔∼全力支持你也∼ 新年快樂~ 天氣冷了~小心凍親丫~要著多件33也~ 在此~~祝大家~新手有多幾千蚊利是///>﹏<///
|
|
|
明 於 2009-01-01 09:40 PM 發表:
CM 好比心機打^~^ 嘻嘻~
|
|
|