| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
| 2009-01-24 |
分類: 未分類 |
呢排有好多事發生0.0
但係=]成日掛住勁舞
唔想打blog^_^
今日超悶囉
去左365~!@@
陪王kai玩勁舞左陣
就後係網吧落去7仔買點0.0
買左張12800-3-
之後5點幾=]閃人
去買octopus card''
68$=]細細張好cute
之後搭小巴返h0me=]
返到去-3-同evil玩cd0.0
打完=]搵日得閒再打0.0
留cm@@
|
| 出爐時間:2009-01-24 08:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lily55 於 2009-01-26 12:41 PM 發表:
c0mmEnt` 波兒w0r 都係日文戈首好聽
|
|
|
丫喂 於 2009-01-25 05:50 PM 發表:
波兒幾好聽(=/=") cm 波兒波兒波兒..
|
|
|