★`囍 尒 壹 苼 ; 爰 尒 壹 世`爰 尒 滴 蕊 永 遠 芣 薈 變=D
stephychung
暱稱: 癲!;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2018 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 842
今日人氣: 2
累積人氣: 8300
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


2008-1-7---2008-1-10 分類: 低B日記

年初一o個日--

 我差唔多成11點先起身!ka=.=

起左身之後呀ma就打左比姨媽佢地話一齊去食嘢食完返深圳!>{}<

點知...未出門口之前..^_^姨媽佢地打比我地話,,,,

佢地已經飲完茶"''''叫我地唔使去.....

我地就坐11c去o個邊轉車返大陸kaka~

末上70X之前Dad仲買左M記畀我同mum食添..

年初二--

我地都10:30起身~!

起左身之後同呀姨佢地飲茶~!

飲到1點幾~!去左水圍o個到到夜晚食完就走左..返左H.K/./

--年初三--

我o個日好早就起左身play電腦,,

玩到12點同左叔叔飲茶...

飲完就去左呀嫲屋企-.-坐左一陣.

.趙xx打左個tel個黎叫我地落街...

見到佢.已經4:00.

..一齊去左朗豪坊想一齊睇長江7號(cJ7)~!

點知4:45分個場冇位.xd唯有睇6:30個場la~!

睇完之後我地1齊去左eat dinner~!

叔叔畀我地兩個每人100$好開心~!kakakakakakakaka...................

食到9:30就返屋企zzzzzz....

出爐時間:2008-02-13 06:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 stephychung 的日誌)


phoEn!z 於 2008-02-16 01:40 PM 發表:
suP`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]