| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 5 月 24 日 星期六  |
畢業營  |
分類: 低B日記 |
返左黎啦~
好happy呀~
我地o個組既人有才楊千尚
`黄紫瑩`
羅x曈同埋我
去到之前...
我地仲要上堂...慘
坐車已經1:00啦~
去到仲要聽d人講一陣癈話~
就入左房汁野~
一入去就
未汁就開左冷氣
汁左n咁耐...
汁完已經3:00幾
換埋衫~出去buy零食~
我地行左去繩網o個道o林住玩..
點知...要等到4:30
but唔想等...
buy左枝coke
但係...我為左唔比隻蚊咬~
搞到趺左枝coke落地...
好慘呀我~
之後6:00去左eat dinner
比d餸既相你地see~



好難食呀~
食完..去禮堂..
搞左個晚會~
有好多6年级喊左~
因為真係好唔捨得呀~

開完晚會~
我地返房..自己搞左大食會~
食到11點幾...
玩到2點幾...死左上牀~咋死~
差唔多3點sleep左~
今朝...7點起身
8點食早餐...
去左康樂館玩大富翁~
玩到食lunch
食完lunch
出去影班相~
影完就坐車走lu
返到school
我地放學lu
返Home...
打Blog
play msn
留cm~
|
| 出爐時間:2008-05-24 03:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
KATIE-CK 於 2008-05-25 06:32 PM 發表:
CM
|
|
|
唉~去完camp啦,好唔舒服Ar,坐車都坐到死死下,真係想咩都唔做....無可否認D野真係好難食...CM
|
|
|