| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
| 死戇鳩 |
分類: 未分類 |
戇鳩蔡清燕
你係咪膠撚左呀,,
一個細路要400萬??
咪kai啦=]
如果係咁''我呀嫲咪有成幾千萬||
咁姐係你屋企有1200萬啦''
我肯定你呀爸加埋呀媽
一世都揾唔到500萬囉''
係500萬
唔係500蚊呀
cheap精''
我有可能要400萬''
但你呢d乜都冇得學既人''
200萬都比多你啦,,
唔撚夠串仲要係到吹雞''
好撚臭呀''你''
唔撚夠膽同老師講
點解我要串你牙''
咁又係...
d人咁淆''係冇膽嫁啦''
又係到del人地d留言''
呢d咁撚狗既野''
我係唔會既''
你個i-con好多撚wor
乜冇人同如花屌咩=]
仲要咁多jj,,識郁添
你咁[令]女''
大把人同你屌啦=v=
洗乜咁撚多jj呀-v-
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日考完tsa啦''
好易下''
我係做6MC1
英文亂做=]wakaka
不過條仆街坐我前面
好想一腳踢柒佢囉''
不過...算''
我唔同d小人計啦''
因為我鐘意毫比狗呀ma~
不過佢好似連狗都不如wor
今日都冇乜野打啦''
不過...我會打每日一遍黎打救佢=]
打某賤人既衰野''
留cm比我啦~
如果係鬧個蔡hi燕既cm
每個比返5cm你
鬧得好就10個=]
|
| 出爐時間:2008-06-19 07:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
♥-C0mment喔 囍Ma? 回ah-v- 加我做你Friendssss吧:]
|
|
|