金日一朝早''
我8點先起身''
知唔知點解''
係因為8號風球呀''
唔洗返學呀''
好開心''因為唔洗見到班[老師]
金日係我gd fd趙思敏生日
係到我想同你講''生日快樂''
可唔可以幫我去佢個blog
打句生日快樂=]?
http://blog.qooza.hk/katie33221
留埋個cm畀我就最好不過啦''