| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 2008-06-26 |
分類: 未分類 |
金日''
要返學''-v-
一朝早''落雨''
冇姐''去左ok買呀''
35$''仲要唔係好靚''
好樣衰囉''
返到學校''
畢業..綵排''
頭個4堂就咁就冇左''
不過都好''唔洗上英文
綵排@做d乜??
綵排就係到''
又話咩咩奏國歌''校歌''
跟本上''乜都冇奏過''哂氣
之後係到派個班代表出去囉証書''
之後係領掌''
我乜都冇''有可能係好事啦''
因為呀吳主任''
個個出到去''
又話佢行得唔好,,又乜乜唔好''
之後好似係d人表演''
不~就星期五先係表演綵排''
我都有份表演''
我表演小提琴''
用左成四堂綵排''慘也''
返到課室仲要哂時間做埋d咩咩''
模擬升中入學試''
唔鐘意呀''
放學=冇放''
去小提琴''又要練習''
冇得返屋企食野''
只好食蛋糕''
返到屋企''
玩左陣電腦''
去小童''咩咩面試''
面完返屋企''
打blog''
唔打啦留cm~
|
| 出爐時間:2008-06-26 06:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ceciyu 於 2008-06-28 01:31 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-06-28 09:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
t77y48 於 2008-06-27 03:18 PM 發表:
|
|
|
penny8 於 2008-06-27 11:46 AM 發表:
|
|
|