冇野做''
去左睇» 星座運程
有幾個都想你地睇下''
我係雙魚座的''
睇完話返畀我知你又係d乜''
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=261223&fpage=1
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=289753&fpage=1
生日花語:http://www.margert.net/missm/birthflower/
我係3月10''姐係\3月10日榆樹(Elm) 花語:高貴 花占卜:您心胸廣闊?A不拘小節,是個性情中人。您對愛情很敏感,喜歡率直認真的 人。雖然愛您的人很多,卻不易找到意中人,您需忍耐多一陣子,等待愛神幫您撮合 吧。 花箴言:緣份不可強求,只可以等待。
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=195789&fpage=1
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=314310&fpage=2
y我唔係最憎英文既'??
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=321367&fpage=2
好彩我唔係冇朋友姐''
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=226932&fpage=2
有冇搞錯''我都冇發姣''
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=290086&fpage=2
唔係牙ma''我來者不拒''
佢冇錢既話''我一腳踢佢去大西陽添呀//
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=242088&fpage=2
我好卡哇伊咩''feel唔到囉''
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=321816&fpage=2
唔係牙''我係狐狸精''有冇野呀佢''
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=264201&fpage=3
原諒我膚淺,只知戀愛大過天...嗯''係啦''
我覺得呢句幾岩''
http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=281499&fpage=5
洗唔洗咁多童心''好似個細絡姐''
留cm''thx