| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| 2008-06-30 |
分類: 未分類 |
今日''
我去左學跳舞''
好開心牙;;
3個人去學''
肥寶''牙蔡''我''
下次有可能會多d人既''
呀sir;;好鐘意講英文''
就算我有d英文係識::
都扮唔識''明玩野''
唔知點解''見到佢跳舞''好想笑''
跳到成隻野咁''
野=我都唔知咩野''
好搞gag''
我有佢msn''wakaka''
金日下午仲玩佢''
d動作勁難''
鬼叫我平時上體育堂''
係到玩野''
唔做d熱身''
搞到''跳到勁痛囉''
隻腳好痛呀''
下次要認真d啦''
↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗↖↗
星期四可以去bbq''
愈來愈開心''
bbq完''畢業''
中學生涯開始''
唔知會點呢??
留cM=]



仲有好多''去相簿睇啦''
|
| 出爐時間:2008-06-30 08:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|