| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 7 日 星期一  |
| 2008-07-07 |
分類: 未分類 |
明天,明天就公佈中學派位結果..
心情是否很緊張
我也緊張的,
不知派到那一間,
是頭幾志願嗎?
希望如此......
一知道大家的派位結果,
也就是大家愈來少機會見面,
好不捨得喔!
如果....
如果升上的還是和這一班一起讀就好!
.....在此,
就祝6B班的同學都能派到一間理想的中學吧!
我們中學之後也要再一起玩''各位同學''再見''
再見亦是朋友''除左屎ken啦吓''
祝你地愈大愈令仔/令女....
話你知我d[成績]''
中國語文''B
讀本''C
寫作'C
說話''B
聆聽''A
英國語文''E''勁癈''
讀本''E
說話''D
聆聽''E
數學''C
常識''C
電腦''C
普通話''B
視覺藝術''C
音樂''C
體育''C
考140/177''
操行B-''
都OK啦''
我金日會去學跳舞''
不過聽日係派位''
我知我係咩中學呢''
我估係瑪中囉''
等我知道左就話你地知啦''
返黎or聽日再打
留CM-
|
| 出爐時間:2008-07-07 03:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|