★`囍 尒 壹 苼 ; 爰 尒 壹 世`爰 尒 滴 蕊 永 遠 芣 薈 變=D
stephychung
暱稱: 癲!;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 125
留言總數: 842
今日人氣: 19
累積人氣: 8325
2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


2008-07-08 分類: 未分類

好開心也''

我入到我鐘意既中學呀''

瑪中''

唔信牙''

畀相你地睇''

係咪呀''

之後放學'''

我陪同學去瑪中'敲門'

佢唔知得唔得呢??

唔知去到瑪中d老師~好唔好人呢''

留cm''

出爐時間:2008-07-08 12:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  



訪客留言 (返回 stephychung 的日誌)


lsmmay 於 2008-07-09 09:07 AM 發表:
CoMMenT
要回
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Annlauqq1 於 2008-07-09 08:05 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie951022 於 2008-07-08 05:22 PM 發表:
路過
得閒上黎my blog
密碼lktmc
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katie33221 於 2008-07-08 04:11 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying5201129 於 2008-07-08 03:56 PM 發表:
回CoMMent`
歡迎牙`
我都系瑪中的`
我霖你系瑪中應該會開心`
.____.V瑪中D Miss牙SIR幾好的`
學生嘛..(某部分拉)
通常f.1系超亂-___-
系呢`我都想問你點解回揀呢間?
我地可以做fd咖^_^
將來有可能見到我(我未轉校就有可能^_^)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PuI_520_PiG 於 2008-07-08 02:39 PM 發表:
cm到=]
我都係瑪中嫁''
希望識到你‵
你黎到可能見到我嫁啦=]
我地d老師好好人嫁(有d-3-'')
你係瑪中一定好開心嫁-v-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



akiTB 於 2008-07-08 02:14 PM 發表:
cm..我係瑪中的呢.1
d miss/sir 有小小變態- -''
哈..歡迎你牙.!點解你會選呢間中學既?
仲有邊個入佐來?! xdd''
我地做個朋友仔丫..遲早都做fd吧.
對我地以後都有好處的..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Annlauqq1 於 2008-07-08 01:32 PM 發表:
cm >.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal1233 於 2008-07-08 01:24 PM 發表:
你就好拉,,,入到鍾意既中學-33-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal1233 於 2008-07-08 01:23 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]