| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
| 2008-07-08 |
分類: 未分類 |
好開心也''
我入到我鐘意既中學呀''
瑪中''
唔信牙''
畀相你地睇''

係咪呀''
之後放學'''
我陪同學去瑪中'敲門'
佢唔知得唔得呢??
唔知去到瑪中d老師~好唔好人呢''
留cm''
|
| 出爐時間:2008-07-08 12:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lsmmay 於 2008-07-09 09:07 AM 發表:
CoMMenT 要回
|
|
|
回CoMMent` 歡迎牙` 我都系瑪中的` 我霖你系瑪中應該會開心` .____.V瑪中D Miss牙SIR幾好的` 學生嘛..(某部分拉) 通常f.1系超亂-___- 系呢`我都想問你點解回揀呢間? 我地可以做fd咖^_^ 將來有可能見到我(我未轉校就有可能^_^)
|
|
|
cm到=] 我都係瑪中嫁'' 希望識到你‵ 你黎到可能見到我嫁啦=] 我地d老師好好人嫁(有d-3-'') 你係瑪中一定好開心嫁-v-''
|
|
|
akiTB 於 2008-07-08 02:14 PM 發表:
cm..我係瑪中的呢.1 d miss/sir 有小小變態- -'' 哈..歡迎你牙.!點解你會選呢間中學既? 仲有邊個入佐來?! xdd'' 我地做個朋友仔丫..遲早都做fd吧. 對我地以後都有好處的..^^
|
|
|