今日好多野做呀!!!!
我8:30a.m出門,,同劉佩珊去睇波...=]
我地睇左4場波XD''''
好攰呀-----><"-----
我地女乙WIN左基新,,^^
下場打冠軍戰哇**
男仔輸左呀!!!!!:(
下一場只可以打季軍戰了,,,=.="
其實今日劉星可能係因為狀態唔係太好,,所以失左好多分#__#"
我覺得田伯好可憐=[
因為佢冇得落場,,,都唔知點知PAYMOND唔佢TRY下>3<"
MISS 鄭有黎呀!!!!佢着好年輕呀!!=]
我同佢站埋一齊,,仲以為我地係同學,朋友既關係!!!
THEN我同劉佩珊去MK___
佢話要出信和買野'''同買袋'''
不單只一樣都冇買...仲去左影貼紙相...AND食野'''
我地兩個食左100點蚊!!!!=]
P.S站時計算..E個月我去左3次MK啦!!!
|