今日返b 更...返晏.第一次 tim, 我都好少返晏 ka ma..唉......d time 好似特別耐咁.. my god..3 點幾先lunch..6 點幾break... 食 lunch 就同左cashier個同事食 lunch.. 都幾好傾 ar ..o個晚放11點幾 ar .. 要落3 樓 floor ..做 closeing ... 之後去左 cwb 附近ga澳門餐廳食野..^^ 都ok好味..呵呵...我個 fd david 就先.. 因為佢驚mtr 走 ar ...但我都係坐mtr ga.. 但我就諗住搭小巴去 mk ...再轉小巴返home .. 20元倒 la....12點45分先食完野走人.. 同左個女同事去 mk..之後就分開走 lu.. 返到home 都2 點幾.3 點訓覺倒 la. 明天返早 tim.=.=.




«‹ June 2026 ›» S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
最新文章
文章分類
訪客留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
最近訪客
<p>
日誌統計
站內搜尋
RSS 訂閱
2006 年 4 月 15 日 星期六

今日返b 更 ga...
分類: 未分類
發表時間:2006-04-17 02:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

訪客留言 (返回 steven27 的日誌)
![]()