琴日上P.E.堂
我地唔係好似其他中學咁著住成套運動服番school
而係帶運動衫番school換
到左小息(小息之後係P.E.堂)
我地騙林紹斌話兒家換
佢著完件衫
先發覺自己被人騙緊(真係笨)
之後番到課室
先知道冇得上P.E.堂
成堂係度講Sport既野
體育老師仲派張關於參加校隊既野
我簡(音)左足球校隊,羽毛球校隊,乒乓球校隊
體育老師仲話喺陸運會每人至少參加一項
我諗住參加推鉛球
係咁先啦
得閒我會多D寫嫁啦
琴日朝頭早有lwlc既中五學生(吳江明)叫我番學校參加團
我話唔得閒
冇去到
下晝要踼埋最後一場既足球分組賽
戰果:1:2輸左(我入嫁個球,破蛋)
可惜冇得出線
之後我地同足球阿sir影番幅大合照
然後就走lo
我下次都會繼續參加 now TV青少年足球推廣!