20/8下晝我,My sister,劉偉森and Celia去左打乒乓波
打完之後
就去左打壁球
我同劉偉森打既時候
差唔多打到個波
我狂向後走..........跌落塊地(好痛)
之後我地鬥快行樓梯上黎
點知Celia最遲上黎
返到東邨商場已經係5:15lo
We就去左食冰冰and秋(音)Yes!Card
然後返home lo
琴日係「中一新生輔導日及中一家長日」
入到去禮堂
就聽校長and副校長講野
又介紹各班既班主任
然之後又叫我地參加童軍學會(我彩佢都傻)
突然有一場大亂戰
就係試食午餐(飯盒)
好多人係禮堂好似10日未食過野
我同我D Friends都唔拾輸
take左肉醬意粉(意大利粉)
然後係canteen食..........
食完之後
就去take書lo(好重呀)