2005 * 10 * 09

-`'diary

折磨我=0=!!!

今日響房自閉左成日=0=
出廳我會死!!!
我響房已經崩潰喇!
好想大嗌!!!
哎吔丫!!!我想踩冰想唱k想發顛想大嗌想見kris同moumou!!!
shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我要請假5番學!!!

=-=...無奈死*]好肚餓...今日冇食晏同夜晚"!

冇野好打喇好煩丫我我要變開心記! 我想食開心樂園餐!!!邪留丸!!!*

<<開心樂園餐英文係咩?<<happy garden meal?*
<<點解開心樂園餐叫開心樂園餐ge?!...點解係樂園ge?!
<<點解5就咁叫開心餐...或者兒童餐=v=?*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 * 10 * 08

-`'diary



我看你也極面善 像鏡子 放面前

我要進化!!!



唉...5想參加喇...singing con!......
5交碟會點架?...有冇得退番錢?...
點解呢成日都有呢d咁ge事發生ge-x-...

 

今日響屋企努力咁工作左成日=0="
工作範圍包括練琴...練琴...同練琴=-=
我隻手指尾而家響度抽下抽下xd!!!

晏晝又睇多次新警察故事!!!

daniel真係超令仔>v<!!!超型!!!
跟住夜晚又睇多次hp!!!
呢個daniel又係勁令仔!!!
5通daniel ge人令仔d?!!!
xddd!!! 5怪得我身邊冇人叫daniel xd!!!*

好頹丫我!!!訓極都係咁殘!
好5想訓喇搞到!!!
不過我都係會訓=v=!!!
我ge目標係
擊退熊貓眼><"
我5想再有人問我係咪俾人打完黎

哇丫"...聽日要記得做幾樣野*
燒碟"
搵料搞1d ge 活動
做news cut
睇完本書佢!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

-`'lyric

呢首丫!係俾o個d成日氹我開心...
又5多俾我提起ge人!!!多謝>v<!!!
另外想要俾heiyan同onki...
5好死撐喇...我想你地開心!!!

睇晒成首ge詞丫!...成首都好好!

給最開心的人!!!*
曲*詞"林1峰    編*方樹梁  

窮途末路之時 我急需的是你聲音
每當天色昏沉 你就像太陽為我暖身
對於朋友 你的細心 已足夠花去半數時間
尚有精神娛樂大家 從沒離群

情路段段不幸 你用辦法沒有上心
慣於利用經驗 叫身邊的人勇敢
對於情感 你很有心 卻未曾聽過你埋怨
為了打救旁人幸福 沒時間傷心

*感激你 最開心的人 陪伴著我每個無眠夜深
用你笑聲 修補我不幸 過濾失落重獲信心

只不過 誰為你認真 習慣了悲哀中救傷的你
沒法放開 開心的責任 抱著心事無人問 壯烈犧牲 *

每當落淚之前 你可找誰聽你說話
每當熱鬧之後 你最想誰為你留下
記得那天 你失了蹤 我頓時驚覺我未能夠
像你一半有耐性 為旁人操心


Repeat *

多得你 最開心的人 陪伴著我每個難熬夜深
用你笑聲 粉飾了天地 告別失望無懼氣溫

只不過 誰為你著緊 習慣了悲哀中救傷的你
沒法放開 開心的責任 抱著心事無人問 壯烈犧牲

若你想哭... 即管放心吧! 我不會過問
你可盡情在我肩膊哭泣 做個凡人
 

仲有1首丫!!!
你地丫睇到呢篇野ge人! 5好扮睇5到
放鬆d la hk人>v<!.........繼續低b喇我地*笑*

數3聲!!!*
曲*詞*編"林1峰  


失憶失聲失戀失態怕失去樂趣
各有性格各有問題覺得極疲累
要這要那奢望太多慨嘆無伴侶
數三聲 鬆口氣 揮之則去

找東找西找點安慰再找晦氣
怕老怕痛怕太肉麻怕奄悶怕死
結果死火還是你
3聲 死不了 不必生氣

無陽光 送車尾 壞天氣 不可以避
無人能明白你的身心有多累
皺著眉怨著誰你會老幾歲

心急心嗡心灰心碎快交惡運了
切記教訓太肚餓時腦筋亦廢掉
緊張抑鬱操心過度快要淪陷了
數三聲 笑一笑  細胞沒有減少
世界繼續壞 你要繼續捱
但你會有力量 數3聲 即管笑
當你懂得笑 當你懂得笑 當你懂得笑

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言