***diary
今日朝早silly響度up野~跟住check校服~熱死~暴曬仲要我地篤響度聽1大篇野同俾d老c狂"目及"~變態仔!!!* 遲早成鵬人溶晒
第1堂俾袁梅芳折磨
我聽佢把聲聽得好辛苦
好難聽囉佢把聲係!
不過ryoko叫我留意佢o個個棺材筆盒真係超正=v=!
跟住仲衰wo cl~陳kai盛
佢d英文真係難聽到.............x/\x*
我覺得ms chiu所教我地讀英文ge野係5多5少有d幫到我地
令到我覺得我地班任何1個人讀英文都好聽過佢!
講真的! 佢講到好似癡脷根咁~講1大堆ge野時候會停好多次去諗用咩字!
之後姚sir ge中文
我都5知點講
佢講笑我5識笑丫我好想知點解丫><"
基本上1路番學到呢2堂都勁爆沮喪....好5自在><"!
5知做乜*
then ms liu ge bio>vvvvv<*
woo~.........5知點解未教就覺得好興奮~
xd!未出發先興奮!
我feel到將會好正丫
不過分組分得好5hapi><
坐最前~
同josie rain 可樂 ming
係囉完左bio就好想自閉1陣
不過呢個lunch 1去到1d即刻醒神晒
狂鬧李靜雯~懶死5走5知佢做咩囉=-=
係囉我地又5知拎5拎d飯入去
最後我同丫柴都係拎入去
係啦派飯
令晒野! d星州炒米漏油架=/\=!!!
搞到我成手黃色油
好恐怖
跟住搞掂就飲我ge野xd!
hee!又同佢地傾下偈咁
我終於領教過billbill ge勁力喇!
真係超勁人@@!!! 5怪得開學冇耐就發生d對我黎講咁有挑戰性ge事*!!!
跟住之後好彩丫圈*珞頤*heyman*罐頭*丫子同queenie都響度~
基本上即係齊人差cherry囉=0=
係囉~搭8就過左h.e. rm 開會
yeah~好順利咁成為左h.e. club ge committee member!
kapo姐都係member丫>3
我係成個committee入面最細架~得我1個f.3*
希望會合作得好好啦>3<***
跟住之後eng堂我以後oral~尋日聽5到話要帶oe!
不過ms wai超好人~佢話因為佢冇寫響黑板話要帶oe
所以5罰~
俾著第2個~
可能已經1句野車埋黎「下下都要人寫架咩?你自己5識記低ga?!」
嗯丫係囉成堂響度讀書做d vocab ge exercise
之後va~
ms tang係咁搞gag=0=........有d係冇人理佢架....
但係佢仲係o個個超級大笑口樣
我有時都覺得佢好勁架! 俾我我係做5到!
我5可以講野冇人理仲要笑面迎人-0-
so~我係學緊呢樣野的xd! 要加30mm塊面皮*
係囉跟住派下sketch bk講下野
跟住快速設計張poster
然後落堂
上番去班房拎野過hall~
哇好緊張囉
好驚
不過冇以前咁怯場~
以前係怯到個心離晒係咁跳
係喇~ 第2日ge中1同樂日*
係喇打下面呢段之前我專登去1去cherry 日記度睇
令到我原本久久不能平伏ge心情更加高漲xd!!!
好啦黎喇講喇
我同cherry做mc~
我覺得呢d活動做mc係好高挑戰架!
應變能力係好重要!
絕對比起以前做d好formal好嚴肅ge典禮mc難~
o個d可以逐句慢慢黎跟足稿
今日呢d係要帶到個氣氛!
同埋真係好多好多突發ge事係每次都1定會發生
我成場都係超熱囉
由第1個game開始我就要落台係咁跑去遞mic!
我仲響度諗如果低低能能成場人望到我跑跑下仆低會幾樣衰!
係囉不過真係乜都5理喇
成個gam10條問題我拎住個mic周圍跑左10次
cherry響上面捉佢地d犯規好正丫~即係佢地又5會5gur咁
very good>3<
第2個game呢換左cherry落去~我見到佢超辛苦囉周圍問d peers拎分
d人未報分又5出聲咁
好好架喇我地
係last 1個game有少少美中不足啦
我覺得我地作為新手已經算做得好好
雖然個場面真係好亂*
不過臨時咁大改動 我認為自己都情有可原
至少我地最後都好好咁將佢地安排好
有1樣野cherry講得好好丫
d gag位係5需要預先set定晒架
我地臨場好多白痴野出左黎囉
我癡左線囉係~叫人舉組牌~我諗極諗5到組牌係叫組牌~係咁諗d k型ge字代替~仲想叫佢地舉旗=x=!!!低能死!好彩冇講
之後1完左啦~丫柴即係黎俾個gd我地2個
跟住queenie又讚我地比佢expect做得好好多~做左120%番黎>v<~
黎姑娘啦~ms wan啦好多好多人都讚我地丫>3<*
6號o個日丫柴做完mc之後我都覺得真係好難丫!
但係今日我真係好enjoy呢個job>3<
自己都諗5到可以做到咁樣囉....都係比自己想像中做得好
可能因為第1日d同學仔冇咁活潑啦....冇咩反應
令到我有d驚
所以都要好多謝今日d同學仔咁落力去玩啦!
同埋好好彩有成組人響6號討論左~改善左好多地方!
係啦跟住之後就檢討會
queenie請食熊仔餅>v<
ms yim又請飲野
超好丫......
係啦個會1開始仍然係讚緊我同cherry!!! [所以我先容許自己興奮到而家=)]
係啦或者其他peers會覺得冇咩大不了~5覺得有咩做得咁好
我都明囉~因為我都係今日先感受到o個種難度原來真係幾高下架....
係啦.......其實今次搞活動~
queenie*~好勁丫!!!真係做左好多好多野丫
好多份minute都係佢打啦~
開會我地5出聲又係佢帶住我地啦~
1路1齊做野又俾左我地好多支持ge說話
跟住ms yim好好人俾左好多意見我地啦........
開會ge時候~
又幫我地諗左好多我地冇諗過~
而個活動行ge時候又好有機會發生ge問題
俾左好多解決方法我地
之後好想好想讚丫柴同珞頤
佢地第1日做得好好丫!!!
亦都係佢地做左第1日~
先俾到好多意見~提左我同cherry好多野要注意~好照顧我地
咁其實第1日我地台下面d同學仔真係好5聽話~
咁佢地都仲知道點做
不過係因為d同學太百厭囉...所以先亂....
好多野佢地都預5到...但係都處理得好好
跟住第1日同heyman帶組又係好多謝佢!
o個日有d情況我真係5知要點講野~點帶佢地~點同佢地解釋
但係佢係落力做得好好! 仲好慘咁俾班人仔禁住黎恰!
罐頭同丫圈啦今日睇住我同丫柴o個組好勁ge信社*
搵左好多問題係我同丫柴1直冇留意...
仲有丫圈好公正>v<
要慢慢同番班信d"傾多d~解決左入面少少問題
丫子!~好細心丫真係.......
成個檢討會你真係講左好多台下面d好重要ge pt
係我地真係5知架......
同埋你真係諗到好多好好ge意見囉成個活動
淨番cherry***啦xd!!!
我覺得今日真係好好彩有你"傍"住我
我又大頭蝦wo*
d rules o個d野有d真係急得濟我miss左.....
你都好淡定提番我囉*
係丫所以呢!!!
我要俾101分俾你丫~
旁邊仲有我親筆簽名加埋5個我隻手指公*gdgdgdgdgd丫!!!*!!!!
係喇大概就係咁喇***
開完會番家~跟住換3過對面妹妹度==
睇佢有冇彈錯琴=-=
結果最後係我彈~跟住auntie錄低左-0-
HEE~就係咁啦~我仲好興奮!!!
今日個活動完左之後好想即刻同華華講>v
華華係1個幾大個原因令我會去做peers架!!!!
今日好開心!好興奮
但係有1樣野我好好好5開心...
heiyan...........
sorry我5應該提起...............但係我都係擔心你....
>3<........