2005 * 06 * 30

 

 

俾個echo丫5該...

想回到過去...

   試著讓故事繼續

    至少不再讓你離我而去...

 


 

 

 

 

今日..maths activity day

居然上hall!

仲諗住會有咩玩

上到hall發現有條友35識7篤響度

原來係個talk!

shit!" 咩咩政府咩統計處

過黎講下點樣做統計

2個鐘丫妖

跟住咪成班人響度玩+狂傾計

 


 

放11點

跟住去左stage"

12點9俾左lunch嗌天天~我冇嗌到...1黎冇錢2黎5想食

於是半個鐘lunch響hall度靜坐

得我1個響度...

感覺挺好...........

於是又響度喊....=-=好鬼好笑!

喊完我響度諗~如果投先有人經過hall~

想入黎而冇入黎係因為聽到有喊聲的話.....................

xd"!!!  ==算吧...太多如果...

 

 

咁今日幫drama rehearsal!"

3場scene change" ps set淨係出個riser同2張st 2張sc

超級ec job!

雖然ps得3個女仔+foreman+1個男仔

不過都好ec"

4號好似係幫music rehearsal

正!有band show!>v

 

係啦rehearsal勁得閒

咁但係佢又re到成4點半

中間無聊得濟叫我地清左ps同cycle!

搬左7個riser@@ 搬到死.....雖然得2個我係有份搬xd"!!!

超勁wo男仔可以自己1個將個riser由ps 搬去op再由op落水塘...偶像咁濟!

我同rain搞5掂要多2個人幫手!超級樣衰囉...但係真係好難搬~

鎖住o個條鍊又5知去左邊~搞到勁危險= ="5應該俾我地做

之後ps又落左2張lab台落去

@@".....hard job!.......超級齊心合力

我有份搬o個張係個個都話零舍重ga! 搬到隻手就"淆"咁

不過都5算辛苦......

其實我寧願辛苦d!.......俾多d野我做

 

 

 

之後番家.....行行行

落雨! 心諗! 正

跟住繼續...行行行

越落越大! 超大! 勁正!

結果! 比洗完白更濕!

xd冇著冷3走去淋雨! 低低能好彩有著底裙

總之就係由頭到尾濕晒囉! 爽爆*

 

番到家即刻衝入房

俾丫媽見到鬧死==

一路行響度滴水! 自己響度笑死左*

 

 

 

 

 十萬個憎恨你們

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

又來了!!!!!

這次是為著昨天可能很多人都想看的「剖白」而來的....

我有save低做record喔....哈.....

***

開始...

我覺得每個人也有脆弱的時候...「變態仔」

解說:這是出自真心的....所以..想哭就哭吧!*

++++

來來....哥哥借妳一個肩膀..免費的...「變態仔」

解說: 這個..呃...很難解釋.....=口="""

++++

妳俘虜原告(我)的心的罪名已經成立~判妳在原告心中終身監禁...「變態仔」

解說: 這個嗎....我覺得蠻有意思的.....呵呵

++++

如果發現心中有沈澱物出現~只要搖勻即可...「變態仔」

解說: 沒甚麼啦....突然想起喝飲料就是了=口=

++++

之後妳就會發現...我對我的愛會慢慢升上面......「變態仔」

解說: 唔....續上面的..因為想起開可樂的時候會有泡泡浮上...所以..

++++

酒精成分只含0.4巴仙..然而慾仙慾死的感覺卻會保持清新...「變態仔」

解說: 一想起飲料..就想起了最近我愛上的jolly shandy..哈~

++++

我是十分認真地跟妳說的:我陳奕東很喜歡很喜歡很喜歡鍾可宜!!!...「變態仔」

解說: 就是這句..(暴光了喔??)...其實沒有甚麼好解說=口="

++++

沒錯....妳確實沒那樣厲害~但愛情的力量卻可以...「變態仔」

解說: 急才呀!!!真的很佩服自己呀...哈!!

++++

嗚......我要去哭...請等我一會...「變態仔」

解說: 這個呀...沒甚麼的...只是一時人有3急..隨便找了個藉口的..

PS 因為不想破壞氣氛才這樣說的=口=b

++++

我話我冇拍拖ga!...「失落女」

解說: *** <<<<<<唔講得既意思.....=口="

++++

係咁話甲寅喇沙冇得比...「失落女」

解說: 就是這一句.....令我有點鄙視他!!!

++++

臨別時至少也跟我說聲再見吧.......「變態仔」

解說: 這裡本來有錯字的....不過為了方便大家觀看..所以先行更正...

這個呀....我覺得非常之慘情....不過也沒甚麼大不了的...

++++

覺唔覺太部分都係我寫架呢????

哈....因為佢玩得冇我咁投入呀=口="""

+上我個人實在太感性喇....哈!!!

PS 令你感動得落淚可以致電26764601羅一包tempo紙巾(不提供蘆薈味)

***

好啦.....我玩夠了....以下的內容是我很認真地寫喔!!!

開始....

#########

能夠得到step的信任....成為第一個她心事的聽眾....

我實在覺得有點慚愧....

也自覺幸福得有點內疚.....

突然又想起了hacken lee的一首新歌呢...

(自己猜...我不告訴你..哈)

我發現原來她也頗頑固呢....

也知道了自己很有當社工的才能....哈

不過呀..到了最後..我還是沒能幫上甚麼忙......真抱歉

我唯一可以做的...就只是做那個自投羅網的笨蛋吧....

唔....真可憐....哈

不過沒所謂......我早就習慣了的....

有甚麼不快都可以向我這個人肉垃圾桶吐啊.....

(要是穢物的話...記緊先用紙巾包好...)

我都相信妳會沒事的*

###

倦了就要去睡...

累了就不要再追...

朋友充電器永遠伴隨...

不要問~只要信!!!明天休息夠就再上路去!!!!

###

看後請留言....

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

原來冇耳仔ge麥嘜同麥兜係咁正ga!!! xd"!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言