post...*
上網睇到篇咁ge野...
好心痛.......
點解世界上會有d咁ge人.....
稍為有好少好少同情心都唔會咁做la.........
可憐的..................................
養狗或有愛心既人入黎睇睇!!!!!!!你一定會嬲!!!!!!!
以下呢個消息同埋圖畫係我朋友sende-mail話我知既!!!!!
我睇完之後覺得好嬲!!!!!
全城憤怒!!!!!
本月7日的下午,在一條人來人往的行人路旁邊泊?一架被棄置的單車,
在單車籃中發現一隻奄奄一息的混種狗BB,全身跳蚤,
查問附近店舖的店員,得知在早上九時開舖巳經發現狗BB,
直到下午我發現時(5:00)也未有人理會,我便決定抱牠到獸醫診所,
一抱起細看下竟發現BB頸部被割開,傷口發炎流膿,
醫生立即替狗B縫針,共22針,深度1cm有多!!!
清楚看見大動脈,幸好未傷及,現在狗B好像帶了頸帶,
只剩頸背兩吋位是完整無縫針,
醫生說是人為做成,而傷口亦起碼有幾日,但狗B很堅強,捱得過!!
手術第二天巳經肯進食,到今天更開始百厭,但始終心靈受了重創,
較一般狗B較為內向,我曾給予牠多些愛心,讓牠盡快忘記那些傷痛經歷.....!!!
下面仲有幾條link...係我自己po上網既....係個隻狗隻既相!!!!如果你地睇唔到既再pm我!!!!!
http://hk.geocities.com/ka_19851206/6910.jpg
http://hk.geocities.com/ka_19851206/6911.jpg
http://hk.geocities.com/ka_19851206/6912.jpg
http://hk.geocities.com/ka_19851206/6913.jpg
http://hk.geocities.com/ka_19851206/6914.jpg
我睇完之後真係覺得勁嬲!!!!!!
都唔明點解有人可以會做得出咁既野!!!!!!!