diary*|\
記事式日記*
今日丫"
幫boboman慶祝生日
早早的!出左黎原本係諗住去行山但係超級低低b~
haha同ming周圍走跟住call左丫heiyan落黎
去左海皇粥店嘩嘩嘩超飽
haha超唔hapi丫呢幾日於是請佢地吃野
嗯好hapi lu...............................*!
今日丫.......去左m記la之後
跟住就......去屯門
然後搵埋新一terry
跟住去左黃金海岸
皮膚敏感....
好支力
過番屯門
同onki番上水先
過上水蕩
ming由taipo過黎
去左仙茶居
蕩多陣....back*
有些事
不忘記是不可以
有些人
不記得是不可能