2005 * 04 * 03

express*

 

 

wa大包包我同你好夾

你又係打[班蠢人唔識玩7級豬]

haha好開心呀打d野1樣~keke"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

express*

 

唔知點解呢次次睇完anthony d xanga都好想搵d野講下佢==

仲要係俾你地知wo~最鍾意講佢d白痴野呢

呵咩事?!我鍾意左佢~haha![講笑好la=-="佢好鬼衰格!(這是我今天發現的!)]

點呢就係講佢今日篇xanga~

有我個名

其實我唔知係咪我黎ga wo

點解stephanie可以簡到做step ge?~

同埋我初頭睇以為你講緊chau ga==

點知後面又有chau個名=="

你係咪識3個stephanie?

係囉其實我幾唔鍾意你xanga ga wo~

因為呢首歌搞到我部機輕輕地~

同埋你轉左pw之後我成日打錯~

以前打得好順的!~hehe因為...你知la~

搞到我成日你xanga打我pw~

我日記又打你pw~

某程度上覺得係我ge問題ga wo不過我好想賴落你度囉!...

喂不如如果你好唔想人知我講你xanga d野你自己lock左佢

但係我好想公開o個度~話你衰格o個度!!"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

post*

 

 

呢個~大包包叫我post 的!!!好搞笑/\/\"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言