從不去愛惜
從無到有這事太虛偽
終於都星期5”!!!
朝早同大包番∼買左個肉鬆包食∼
well∼滿足ge早上>v<
haha∼跟住番到去啦
哎丫番到去打左鐘喇wo==
miss fung叫我地快d喇
跟住就assembly∼
搞野囉...
咁今個week係輔導週嘛∼題目話係關愛嘛∼
叫我地關心下d校工∼
跟住叫個校工上黎∼訪問佢
哎呀問d好老套ge問題佢答d好老套ge答案
成場係咁笑囉!
ha好得意好搞笑∼
之後上堂
悶==”...
lunch前is 堂∼
玩水火箭
呀子峰”射左枝火箭上棵樹度==
成班人去拎波掟番枝火箭落黎
結果打鐘放lunch仲未掟到
仲掟到棵樹d樹枝斷左好多==”可憐∼無辜
d人響上面係咁望住∼wa樣衰爆><”
之後校長出埋黎∼同miss chu針左幾句跟住叫我地都係唔好掟
大概驚我地殺左棵樹--’”
之後lunch去左大家樂
唔知做咩今日好想食鰻魚飯
諗住大家樂應該有
點知冇喎
跟住又神奇wo∼放lunch o個時都唔肚餓
行行下突然好肚餓∼於是叫左個洋蔥豬扒”+紅豆冰
正正紅豆冰>v< 塊豬扒好難切== 切左3舊之後放棄左
d飯食淨3份1
f.2以黎算係食得多野ge lunch”
番到去kyd∼hist堂
miss ng趕課程
但係都唔會悶∼上佢堂好正!
之後f.p.上左hall”
悶死==
開頭掟左2個超大ball落黎叫我地個個都掂下佢==
個ball可以話係碌過我個頭囉∼
好無奈--
之後放左學就番歸lu∼
今日冇咩特別
放學同大包啊羊講邊個會結婚先
haha啊羊話我1定係女強人唔會咁早結婚/\/\∼
ka同意∼我ge目標係咁!
...嗯...你地問我邊個會最先..我覺得係...onki會最先囉講真==
跟住到啊羊∼之後到大包∼跟住先到我
haha d次序幾掂∼最大o個個結婚先/\/\"
講真我諗我真係唔會廿一二就走去結婚∼maybe25啦我諗
跟住要生仔ge話就廿8生∼生1個就夠...==∼唔係好易殘==1定勁鍚佢囉我
其實我就唔想生仔的
呵不過呀donald曾叫生3個
我1定唔會@@
不過1個係咁e和應下啦
屋企有個細路又係開心d ge∼不過又會勞氣d=="
kaka唔知呢?∼都要睇下老公仔想唔想生
唔生就30歲前結婚la~
30歲後就好老==影相唔靚/\/\"
haha好遙遠呀講d野∼
不過有時發夢諗下都幾得意∼
你地有冇諗過/\/\?
輕鬆"因為今日係星期5~聽日放假~後日又放假~wa好勁呀有假放~好hapi