2005 * 03 * 18

[?]

 

 

投先無聊聽boyz”

但係原來有幾首真係幾好聽

聽丫聽丫

””將錯就錯

”””跳班生

””””爭你

個人覺得將錯就錯最正/\/\

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

[express]

 

 

我呢...覺得我開始認真識得分邊d人先係可以保守秘密ge人

同時亦都發現...原來識得分呢d從來唔識保護人地秘密ge人...

o個種感覺...係好恐怖... ...我知道左喇...你地...唉...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

[ diary]

 

只懂得堅信愛可一體
從不理解釋
從不去愛惜
從無到有這事太虛偽

 


 

終於都星期5”!!!

朝早同大包番∼買左個肉鬆包食∼

well∼滿足ge早上>v<

haha∼跟住番到去啦

哎丫番到去打左鐘喇wo==

miss fung叫我地快d喇

跟住就assembly∼

搞野囉...

咁今個week係輔導週嘛∼題目話係關愛嘛∼

叫我地關心下d校工∼

跟住叫個校工上黎∼訪問佢

哎呀問d好老套ge問題佢答d好老套ge答案

成場係咁笑囉!

ha好得意好搞笑∼

之後上堂

悶==”...

lunch前is 堂∼

玩水火箭

呀子峰”射左枝火箭上棵樹度==

成班人去拎波掟番枝火箭落黎

結果打鐘放lunch仲未掟到

仲掟到棵樹d樹枝斷左好多==”可憐∼無辜

d人響上面係咁望住∼wa樣衰爆><”

之後校長出埋黎∼同miss chu針左幾句跟住叫我地都係唔好掟

大概驚我地殺左棵樹--’”

之後lunch去左大家樂

唔知做咩今日好想食鰻魚飯

諗住大家樂應該有

點知冇喎

跟住又神奇wo∼放lunch o個時都唔肚餓

行行下突然好肚餓∼於是叫左個洋蔥豬扒”+紅豆冰

正正紅豆冰>v< 塊豬扒好難切== 切左3舊之後放棄左

d飯食淨3份1

f.2以黎算係食得多野ge lunch”

番到去kyd∼hist堂

miss ng趕課程

但係都唔會悶∼上佢堂好正!

之後f.p.上左hall”

悶死==

開頭掟左2個超大ball落黎叫我地個個都掂下佢==

個ball可以話係碌過我個頭囉∼

好無奈--

之後放左學就番歸lu∼

今日冇咩特別


 

放學同大包啊羊講邊個會結婚先

haha啊羊話我1定係女強人唔會咁早結婚/\/\∼

ka同意∼我ge目標係咁!

...嗯...你地問我邊個會最先..我覺得係...onki會最先囉講真==

跟住到啊羊∼之後到大包∼跟住先到我

haha d次序幾掂∼最大o個個結婚先/\/\"

講真我諗我真係唔會廿一二就走去結婚∼maybe25啦我諗

跟住要生仔ge話就廿8生∼生1個就夠...==∼唔係好易殘==1定勁鍚佢囉我

其實我就唔想生仔的

呵不過呀donald曾叫生3個

我1定唔會@@

不過1個係咁e和應下啦

屋企有個細路又係開心d ge∼不過又會勞氣d=="

kaka唔知呢?∼都要睇下老公仔想唔想生

唔生就30歲前結婚la~

30歲後就好老==影相唔靚/\/\"

haha好遙遠呀講d野∼

不過有時發夢諗下都幾得意∼

你地有冇諗過/\/\?

 


 

 

輕鬆"因為今日係星期5~聽日放假~後日又放假~wa好勁呀有假放~好hapi

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言