扮明玩野><
今朝6點3起身
咁梳下洗下跟住俾toilet daddy
點知佢去去下toilet我又想去toilet==”
要佢去去下toilet走出toilet俾我去toilet
ha勁白痴==”
咁跟住heiyan call黎喎~
咁就話搭半番到去啦~
跟住傾左陣~
之後我叫醒左媽媽車我番學
都話架啦~妳是最好的妳知道嗎~?
haha跟住番學喇喎~
之後番到去~anna><原來咁早番~
好勁呀佢朗誦冠軍
哎呀話時話我冇同佢握手...
同heiyan練佢個pth 小講~
assembly
個聯合國大使響度做分享喎~
係咁講錯野
咩屋企冇動物~
截止日期係11月31日~[[11月有31日!!!>v<每年又多一日!]]
跟住miss chu又講錯野
glass making class變左class making class
跟住我同rain同阿ming同魚旦響度up d廢話串佢=0=
完左assembly~
miss chiu見完dancers~番上「屋企」派番給班主任的信
好鍾意miss chiu ar~
佢個個同學都覆番一段仔野架
雖然睇得好辛苦~d字好"草書"
不過都係勁hapi
咁中文堂成堂小講~
跟住而家~cl堂~
投先好傻仔囉成班人落黎computer room o個陣~
響度話呀梁穗俊抄魚旦橋~
上次楊sir話我地d人唔帶notes落黎
咁魚旦冇帶~搵左geog卷頂~
跟住今次梁穗俊唔知搵乜頂~
魚旦係咁同佢嘈~
去到門口楊sir話~係咪要企陣先入去呀?!
ha好白痴的楊sir淨係識得兇人~又做唔出喎-v-
入到黎男班問我做咩sd 2日都sd唔到picnic拍o個幾齣戲俾佢喎~
哎丫咁鬼串架d班長= =
我話:今晚sd俾你囉~你咪掛住睇台慶呀!
抵死了~佢話:~你知我成日都on住line架啦~
之後投先唔知邊個擺harrypotter首超正正ge midi
張駿勁大聲話:::哈利波特呀~!
唉=v=真無聊~!
一陣放recess
聽下heiyan篇中文小講先>v<
0935"
recess 之後毛毛堂~
跟住就miss chiu堂教寫summary
再之後miss yu堂~
跟住recess~
同yanie跟住同埋好大班前1e的~
跟住去左choir~開完聲就走左
now 響computer room~"
同斯慧and pyc一齊~
斯慧煩惱緊sport day參加咩喎~
lunch之後misschiu堂"~
當然hapi la~
跟住pe~
都冇乜野跑左個tanghin圈~跳高跳遠推鉛球
之後去左stage crew~
今日呢~教左拉~扶幕~仲有riser setting同mic stand
今日...超唔舒服狂打乞嗤同打喊路= =
雅詩!!!~happy birthday~!!!>3<
邱琪記住睇左叫詩詩望望>v<
and also la~tvb happy birthday^^"