2004 * 11 * 20

除了手袋 必須有位傻仔>v<”

 

 

 

 

 

lphba

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

嘩>v<!嚇死你><"


 

尋晚~有個喇沙訓導處主任打黎話我勾引佢d學生= =

我仲同呢個訓導處主任傾偈傾到俾人cut線=0=!!!


 

今朝呢8點起身

跟住換3出左去~

0點去到小巴站

跟住出尖東~第1次搭去尖東>v<

感覺係.....am...冇乜感覺

落左要行好耐囉= =

跟住行去check con"

跟住><...死啦...右眼差左呀...

下個禮拜又要出黎check多次.....麻煩了><

然後我本來有人陪lunch的...

結果變左去到沙田又落空...

於是我自己周圍行/\/\!!!正呀!!!

睇左好多野~

嗯...呢個就係自己行街ge好處...

ofcz若然有個partner傍住d la~不過最好唔好咁多野講...!!!好煩架嘛!

跟住樣衰= =最衰商務~我帶左本書出街嘛~佢嘟我喎!搞到成舖d人望住晒~

short架!!!

今日呢~haha做左善事買左旗~

咁周圍行之後差唔多番去啦~

約左點半響零食物語等heiyan and seesi~

heiyan><遲10分鐘~我唔愛你喇!

之後喎~seesi去library還書跟住上左我家~

去到屋企樓下爸爸call上黎話pyc到左

上到去係咁唱啦= =

唱到好熱喎個喉嚨-v-

跟住都係啦係咁練

跟住3點幾翩仲未黎

我地轉轉台= =頂唔順個幾鐘唱住同一首歌

唱到翩黎~唔係...唱到佢黎食完佢個杯麵=v=!!!

跟住再開始練到5點~

成班人一齊走~我去海聯學畫

跟住十下十下晚餐

之後都冇乜特別野~

 


 

最特別係我發現原來喇沙訓導主任係傻架XD

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2004 * 11 * 19

扮明玩野><

 


 

今朝6點3起身

咁梳下洗下跟住俾toilet daddy

點知佢去去下toilet我又想去toilet==”

要佢去去下toilet走出toilet俾我去toilet

ha勁白痴==”

咁跟住heiyan call黎喎~

咁就話搭半番到去啦~

跟住傾左陣~

之後我叫醒左媽媽車我番學

都話架啦~妳是最好的妳知道嗎~?

haha跟住番學喇喎~

之後番到去~anna><原來咁早番~

好勁呀佢朗誦冠軍

哎呀話時話我冇同佢握手...

同heiyan練佢個pth 小講~

assembly

個聯合國大使響度做分享喎~

係咁講錯野

咩屋企冇動物~

截止日期係11月31日~[[11月有31日!!!>v<每年又多一日!]]

跟住miss chu又講錯野

glass making class變左class making class

跟住我同rain同阿ming同魚旦響度up d廢話串佢=0=

完左assembly~

miss chiu見完dancers~番上「屋企」派番給班主任的信

好鍾意miss chiu ar~

佢個個同學都覆番一段仔野架

雖然睇得好辛苦~d字好"草書"

不過都係勁hapi

咁中文堂成堂小講~

跟住而家~cl堂~

投先好傻仔囉成班人落黎computer room o個陣~

響度話呀梁穗俊抄魚旦橋~

上次楊sir話我地d人唔帶notes落黎

咁魚旦冇帶~搵左geog卷頂~

跟住今次梁穗俊唔知搵乜頂~

魚旦係咁同佢嘈~

去到門口楊sir話~係咪要企陣先入去呀?!

ha好白痴的楊sir淨係識得兇人~又做唔出喎-v-

入到黎男班問我做咩sd 2日都sd唔到picnic拍o個幾齣戲俾佢喎~

哎丫咁鬼串架d班長= =

我話:今晚sd俾你囉~你咪掛住睇台慶呀!

抵死了~佢話:~你知我成日都on住line架啦~

之後投先唔知邊個擺harrypotter首超正正ge midi

張駿勁大聲話:::哈利波特呀~!

唉=v=真無聊~!

一陣放recess

聽下heiyan篇中文小講先>v<

0935"

 


recess 之後毛毛堂~

跟住就miss chiu堂教寫summary

再之後miss yu堂~

跟住recess~

同yanie跟住同埋好大班前1e的~

跟住去左choir~開完聲就走左

now 響computer room~"

同斯慧and pyc一齊~

斯慧煩惱緊sport day參加咩喎~


 

lunch之後misschiu堂"~

當然hapi la~

跟住pe~

都冇乜野跑左個tanghin圈~跳高跳遠推鉛球

之後去左stage crew~

今日呢~教左拉~扶幕~仲有riser setting同mic stand

今日...超唔舒服狂打乞嗤同打喊路= =

雅詩!!!~happy birthday~!!!>3<

邱琪記住睇左叫詩詩望望>v<

and also la~tvb happy birthday^^"

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | ... | 332 | »

最近三個月尚無任何留言