愛美小懶貓@美容分享
鐘意買鐘意食鐘意試盡所有新品同大家分享^0^
stitchbeauty
暱稱: 愛美小懶貓
性別: 女
國家: 香港
« July 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
ASUS ZenFone Selfie ...
30分鐘一身鬆~uMagic摩...
專業信心保證既穿耳護...
MaBelle《守護天使》周...
MaBelle《守護天使》周...
文章分類
全部 (763)
寵物 (4)
護膚品 (346)
手機配件 (4)
口服美容產品 (14)
化妝品 (76)
科技產品 (5)
美容優惠報料 (15)
美容院療程 (31)
家居 (1)
旅遊 (8)
珠寶手飾 (16)
減肥 (12)
飲飲食食 (46)
飲飲食食 (22)
新車介紹 (1)
影評 (8)
瘦身減肥 (13)
未分類 (141)
訪客留言
Propecia Wa ... (Chassype)
Levitra Lang... (Chassype)
Lewd blog pi... (madgewa60)
Viagra Onlin... (Chassype)
Amoxicillin ... (Chassype)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 763
留言總數: 96
今日人氣: 10
累積人氣: 80016
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2014 年 9 月 18 日  星期四   晴天


改寫肌膚命運 Change Destiny@ SK-II 分類: 護膚品

 女人個個月花錢買護膚品都係想有靚靚既肌膚啫

市面上咁多護膚品你又會點揀?
幾乎一睇電視就見倒SK-II湯唯既廣告介紹StemPower
都幾羡慕湯唯有咁好既肌膚,睇完真係幾心動下
Rossana又病左成個幾月,真係食足咁耐抗生素消炎藥
總之一餐就要啪十幾粒藥啦
而且真係病到連保養都懶,皮膚質素想唔差都難!!
之前用過升級版環采鑽白精華EX效果不錯
最近SK-II又有Promotion正處於考慮之際
Wakakakaka.......超興奮的~~~
收到SK-II既新品StemPower Eye Cream既活動邀請 !!!
就可以試完好用就入手了喔 XD

呢個Decoration很有趣吧
大家知唔知係代表咩意思??
其實皮膚就好似骨牌,什至起樓一樣
結構根基打得好就可以越砌越長;越建越高
不然就好似骨牌效應咁,全部都被牽連倒下
正正就表示肌膚結構質素唔好,就會產生各種肌膚問題!



膚質滑溜,有彈性,有光澤無紋理和無色斑才擁有晶瑩剔透肌
呢5個facts 息息相關缺一不可!!!
因此SK-II 引進全球獨家既Magic Ring 測試
讓大家更深入了解肌膚狀況 XD


於講解產品前,SK-II為大家特設一個cookery workshop
今次整既係護眼抗衰老既Double Blueberry Cake
藍苺對眼睛相當好,大家都應該知道吧~
哈哈~就好似新出既StemPower Eye Cream一樣
對眼周肌膚都好好架hehehe


穿起圍裙,就乖乖的聽老師教既每個steps


原來整Double Blueberry Cake沒想像中難~
將麵粉,糖,發酵粉和蘇打粉,用打蛋器拌勻


攪到杰身就逐少加入milk,就唔會結左一舊

呢個方法真係超work!!
唔洗死命咁fing返出來攪到周圍都係

加進1匙既blueberry,唔好貪心放太多
唔係變左blueberry jam唔好食~
呢個step要留意喇!!!!!
因為就好似眼部按摩既手勢,可按出緊緻大眼
以8字手法拌勻~

睇下正確手法啦~
Imagine倒如果用8字手勢做眼部按摩嗎?
唔認唔緊要,遲D等SK-II既老師教大家 XD
https://www.youtube.com/watch?v=32f3DcTg7nE&feature=youtu.be

 


老師就將Rossana既Cake放入焗爐囉~
賣相暫時都好似ok,幸好無做地獄廚神 XD

 

嘻嘻~焗出來個樣老師說算是不錯了喔XD
回家試下好唔好食先~


整完Cake, SK-II既美女負責人就介紹下產品喔
Hehehe...Rossana就好專心咁聽和錄緊老師既一字一句



SK-II既Core 4產品,第一件既就係耳熟能詳既神仙水
Facial Treatment Essence
含超過90% 獨家天然成分,比水份更快滲透至肌膚底層
有圖有真相架,呢個實驗係大家睇住SK-II即場做既滲透度測試



就用羊皮來模擬人體肌膚做測試
較深黃色既係神仙水快速滲透左落羊皮
至於水就好似粒露珠係塊葉上咁停留左
神仙水真係比水滲透得更快喔~
除此,仲可以倍大後續護膚品功效
E.g保濕產品放大5倍;美白去斑放大3倍;抗老化就2倍
神仙水可將整體代謝更新韻律變正常,細胞活躍,就易吸收喔

 


SK-II STEMPOWER Essence 肌源彈性再生精華 (小紅瓶)
小紅瓶最主要既功效係pump漲肌膚細胞令細胞飽滿,收細毛孔


老師仲教大家用小紅瓶仰下頭做逆齡提拉
下回就教大家正確手勢喔 XD



同場更做左一個測試,就是各品牌既抗氧化成效比較
用可檢測抗氧化功效強弱的碘酒滴落化妝棉,
再滴各品牌既精華於錪酒上,數秒後顏色變深效果屬一般
越接近化妝棉顏色抗老化能力就越高...
結果呼之欲出Stempower Essence抗氧化成效最好!
為表公正就重覆測試,結果都係一樣~



SK-II STEMPOWER 肌源緊緻精華面霜
已經出到第五代既經典抗老面霜喇~
曾勇奪有美容界奧斯卡之稱的
Marie Claire“Prix d' Excellence de la Beauté 大獎
可徹底擊退毛孔,細紋,緊緻等10 大肌膚老化問題



每個年齡層都有唔同既眼肌問題
就如20歲個時第一個階段就開始有黑眼圈,
第二個階段再大D眼窩開始下垂下陷更有眼袋
第三個階段眼尾出現魚尾紋或靜態紋
全新SK-II STEMPOWER Eye Cream 肌源緊緻修護眼霜
可以一次過改善以上問題 XD
當中Peptide成分可促進血液循環,緊緻和提升
 
 
 
 
老師介紹完產品,Rossana就去做個Magic Ring測試
Rossana都好耐無做過喇,記得以前架機係白色的~
測試範圍無咁大的,就只可以逐個部位重點scan
沒有新呢個version咁有個monitor,
仲可以一次過睇曬全面!!! Nice ~
至於結果....hmmmm....就留待下回分享 :)
 
 
 





訪客留言 (返回 stitchbeauty 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]