尋晚溫到好夜,所以今早係預左唔去圖書館溫書的,因為好多人,多人的時間真係唔想溫書的,今日十點起左身,之後係屋企溫ms,之後匡打黎,問我係唔係一齊食lunch,之後佢話好悶仲上埋我屋企,但我屋企真係冇野玩的,我平時都係咁悶的,又係溫下書,悶的時候上下維基,聽下歌,就係咁的,sorry,悶到你><
之後同佢去左中都買野,再去左食大家樂,之後分手了!我back home又溫ms,都ok,唔多難,仲可以handle到。
之後去左補ms,個呀sir真係勁好笑,搞到我笑左成日,之後番左屋企,今晚要追番呀!但未做quiz tim
|