考完buss lu.......
對住左幅EOQ 好耐...最後都係記錯左....咁就冇左幾分la
兩份paper都唔夠時間做........眼白白睇住d分咁樣流走左<雖然做左都未必岩>
paper 2 寫到抽筋<我想叫個老師幫我按摩架!>
哈哈
死梅毒...今次出左d佢冇教過既野!