| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 2 日 星期日 |
 | |
| 偷賴~~ |
|
成日偷賴~~明明開住部腦冇野做好悶都可以係度禁禁禁!!!我都想知我係度禁乜野!!!="=唔想溫書果D!!!但都溫左~~除非我好叻LA!!!但我唔係MA~~人蠢D就係慘D既~~2BADD!!除左偷賴都有勤力過/\/\~~抵番一D姐好彩可以~~WAKAKA!!做左D MATH~~唔識做!!聽日問人~~我好驚個QUIZ又睇錯題目!!!明明係4我可以睇左係9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!咁就冇左分~我識計KA!!唔係差2分就滿分LA!!!!2ABDD!!MS可唔可以唔好將D題目抄係黑板呢?!....................................................好驚會考戥感覺日日都有..真可憐~我好想升中六..好想入大學讀酒店系..NOT執房果D!!!!我要做好高級果D!!!!!!!家姐話揀翻譯~其實我都覺得幾好~~不過對揀呢D野都係唔清楚~~~升倒中六先算LA!!!=V="
NOW還早..多得MY ANTIE....痛死人LA>/\<"
|
| 刊登時間︰2005-10-02 09:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 | |
| 忙裹偷閒~~ |
|
忙裹偷閒打下日記~~~聽日個TEST改左!!我愛MS WONG=3=""HAHA!
UPSET牙~~MATH得E!!!!!!唉..溫左都係咁證明我同MATH無緣LA!!!!!想喊-"-唔想REPEAT唔想出去搵中學!!!唔想考會考..我D MATH="=唔知咩事~~~~~~唔想溫~~溫完都係咁我冇能為力LA!!!!!!加油努力.......................................又如何!!!!咪又係E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!溫黎都SIDE氣!!!!唔讀LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 先其=V=""你比我升中六咩??快D升上去唔洗讀YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!點解你地D可以咁叻KA...我既隔離左右前前後後都高分過我!!我要咆哮!!吼吼吼!!!MATH玩死了>/\<MTAH..多謝你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2005-09-27 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 26 日 星期一 |
 | |
| >3<" |
|
因為昨天的一句想打邊爐~~媽媽昨晚便為我準備了>3<!!媽媽真的好牙!!!>33333<""
哇啦里拉隆~~~好驚又好似上次咁WOOO*="=
|
| 刊登時間︰2005-09-26 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 25 日 星期日 |
 | |
| N年冇寫日記 |
|
好忙丫~~我想死丫!!我好想讀好D書牙..~~但冇咁既能力!D人咁勁~我又偷懶WRRR!!!!比我升倒中六又點WRR..又咪係尾尾果幾個..到時成班考第尾..真係唔得你死LA>/\<點解我咁蠢架?!吼!!媽咪問..除左ENG你仲要補咩..唔得就要去補架勒~我科科都唔店.咁係唔係要補哂佢="=死得人多~~我叻D就好勒~~我好驚MATH呢科唔PASS..咁其他科OK左都升唔倒LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!冇數學頭腦..唉~~
|
| 刊登時間︰2005-09-25 01:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 19 日 星期一 |
 | |
| 中秋~9.18 |
|
今日正日丫*做下功課MATH唔識~~表弟果D黎~~~~好可愛丫>333<之後夜晚同佢落左去一陣~~人仔細細LIKE睇窈窕淑女...唔LIKE佢CARTOON!!!我LIKE睇CARTOON..唔LIKE睇窈窕淑女..我係唔係好幼稚="=??一定唔係!!HAHA!!!打比YING~~叫佢過黎..HAHA~~~係我果度行左一陣又去左北區公園!!好多人LOR~~~!!!!行左一陣又番我度~~~~~傾計AGAIN~~~12點送佢走~~~我又走走走!!COZ好多飛仔丫!!!!
NOW好夜了~~~各位中秋節快樂~~
|
| 刊登時間︰2005-09-19 12:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 48 | »
|