strawberry
暱稱: TING
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
很有學識的一天!
情緒病
開心開心開心
STORY
*
文章分類
全部 (237)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 237
留言總數: 11
今日人氣: 1
累積人氣: 3588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 2 日  星期日 晴天
偷賴~~

成日偷賴~~明明開住部腦冇野做好悶都可以係度禁禁禁!!!我都想知我係度禁乜野!!!="=唔想溫書果D!!!但都溫左~~除非我好叻LA!!!但我唔係MA~~人蠢D就係慘D既~~2BADD!!除左偷賴都有勤力過/\/\~~抵番一D姐好彩可以~~WAKAKA!!做左D MATH~~唔識做!!聽日問人~~我好驚個QUIZ又睇錯題目!!!明明係4我可以睇左係9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!咁就冇左分~我識計KA!!唔係差2分就滿分LA!!!!2ABDD!!MS可唔可以唔好將D題目抄係黑板呢?!....................................................好驚會考戥感覺日日都有..真可憐~我好想升中六..好想入大學讀酒店系..NOT執房果D!!!!我要做好高級果D!!!!!!!家姐話揀翻譯~其實我都覺得幾好~~不過對揀呢D野都係唔清楚~~~升倒中六先算LA!!!=V="        

NOW還早..多得MY ANTIE....痛死人LA>/\<"

 

刊登時間︰2005-10-02 09:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 27 日  星期二 晴天
忙裹偷閒~~

忙裹偷閒打下日記~~~聽日個TEST改左!!我愛MS WONG=3=""HAHA!

UPSET牙~~MATH得E!!!!!!唉..溫左都係咁證明我同MATH無緣LA!!!!!想喊-"-唔想REPEAT唔想出去搵中學!!!唔想考會考..我D MATH="=唔知咩事~~~~~~唔想溫~~溫完都係咁我冇能為力LA!!!!!!加油努力.......................................又如何!!!!咪又係E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!溫黎都SIDE氣!!!!唔讀LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!              先其=V=""你比我升中六咩??快D升上去唔洗讀YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!點解你地D可以咁叻KA...我既隔離左右前前後後都高分過我!!我要咆哮!!吼吼吼!!!MATH玩死了>/\<MTAH..多謝你!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

刊登時間︰2005-09-27 06:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 26 日  星期一 晴天
>3<"

因為昨天的一句想打邊爐~~媽媽昨晚便為我準備了>3<!!媽媽真的好牙!!!>33333<""

 

哇啦里拉隆~~~好驚又好似上次咁WOOO*="=

 

刊登時間︰2005-09-26 07:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 25 日  星期日 晴天
N年冇寫日記

好忙丫~~我想死丫!!我好想讀好D書牙..~~但冇咁既能力!D人咁勁~我又偷懶WRRR!!!!比我升倒中六又點WRR..又咪係尾尾果幾個..到時成班考第尾..真係唔得你死LA>/\<點解我咁蠢架?!吼!!媽咪問..除左ENG你仲要補咩..唔得就要去補架勒~我科科都唔店.咁係唔係要補哂佢="=死得人多~~我叻D就好勒~~我好驚MATH呢科唔PASS..咁其他科OK左都升唔倒LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!冇數學頭腦..唉~~

 

刊登時間︰2005-09-25 01:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天
中秋~9.18

今日正日丫*做下功課MATH唔識~~表弟果D黎~~~~好可愛丫>333<之後夜晚同佢落左去一陣~~人仔細細LIKE睇窈窕淑女...唔LIKE佢CARTOON!!!我LIKE睇CARTOON..唔LIKE睇窈窕淑女..我係唔係好幼稚="=??一定唔係!!HAHA!!!打比YING~~叫佢過黎..HAHA~~~係我果度行左一陣又去左北區公園!!好多人LOR~~~!!!!行左一陣又番我度~~~~~傾計AGAIN~~~12點送佢走~~~我又走走走!!COZ好多飛仔丫!!!!

NOW好夜了~~~各位中秋節快樂~~

 

刊登時間︰2005-09-19 12:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]