我都唔明, 去睇音樂會點都係俾$架啦, $10又係俾, $20又係俾, $50又係俾, $100都係俾, 咁如果你買左票唔睇就點都晒架啦,!點解唔正正經經睇姐! 爆唔明囉!!! 做完功課就算,,, 以後決定認認真真做功課唔搵你地呀, 又唔係叫你死!
我都唔明,
去睇音樂會點都係俾$架啦,
$10又係俾,
$20又係俾,
$50又係俾,
$100都係俾,
咁如果你買左票唔睇就點都晒架啦,!點解唔正正經經睇姐!
爆唔明囉!!!
做完功課就算,,,
以後決定認認真真做功課唔搵你地呀,
又唔係叫你死!
... 唔開心 唔想打日記... 如果聽日記得的話打返
...
唔開心
唔想打日記...
如果聽日記得的話打返
隨便列出你認識的二十位朋友︰ 01) 貓 02) 郭正 03) bk 04) kary 05) 琪琪 06) 軒 07) 司徒 08) 魚仔 09) 軒 10) 揚 11) 胡雀仔 12) 摩西 13) 星 14) 輝爺 15) 高人 16) 旋 17) 小明 18) 鳳mei 19) 綾大姐 20) 柏威 [6 號同邊個拍緊拖?] 冇 [9 號係男仔定係女仔?] 男 [如果 16 號同 12 號一齊,會唔會好正?] 唔知喎 [18 號同 5 號呢] 唔呀---------- 我個琪琪唔係tb/tbg來架 [17號讀緊乜?] 中二 [你同 12 號最後一次傾計係幾時?] 唔記得喎 [6 號最鍾意邊隊 band?] 唔知 [1 號有冇兄弟姐妹?] 有 [你會唔會溝 3 號?] 唔會 [咁 7 號呢?] 唔會 [16 號係咪獨身?] 好似係 [15號姓乜?] 羅 [10 號叫乜名?] 陳柏揚 [4 號最鍾意做乜?] 唔係幾知 [13 號吸引嗎?] ok la~ [14 號同 19 號會夾嗎?] 應該夾 [20 號讀緊邊間學校?] 唔記得lu [隨便講 D 11 號既野俾我知?] 之前讀培靈,幾好人,成日都笑 [1 號呢?] 有少少神經質" 改返* --好活潑有少少聰明又乖既女仔"(俾人``迫啊~~~~~~~~) [3 號呢?] 唔錯 [你試過對 15 號有 feel 嗎?] =口=" 100%冇啦... [9 號住邊?] 唔知 [4 號最鍾意乜色?] 唔知呢... (真失敗...) [5 號同 6 號係咪好朋友?] 0係., 佢地都唔識ge... [7 號鍾意 20 號嗎?] 唔鐘意 [8 號同 19 號呢?] 同上 [你點識 2 號?] 返學 [10 號有冇寵物?] 好似冇 [17 號係咪有史以黎最性感既人?] 唔係 End*
隨便列出你認識的二十位朋友︰ 01) 貓 02) 郭正 03) bk 04) kary 05) 琪琪 06) 軒 07) 司徒 08) 魚仔 09) 軒 10) 揚 11) 胡雀仔 12) 摩西
13) 星 14) 輝爺 15) 高人 16) 旋 17) 小明 18) 鳳mei 19) 綾大姐 20) 柏威 [6 號同邊個拍緊拖?] 冇
[9 號係男仔定係女仔?] 男 [如果 16 號同 12 號一齊,會唔會好正?] 唔知喎 [18 號同 5 號呢] 唔呀---------- 我個琪琪唔係tb/tbg來架 [17號讀緊乜?] 中二 [你同 12 號最後一次傾計係幾時?]
唔記得喎 [6 號最鍾意邊隊 band?] 唔知 [1 號有冇兄弟姐妹?] 有 [你會唔會溝 3 號?] 唔會 [咁 7 號呢?] 唔會 [16 號係咪獨身?] 好似係 [15號姓乜?] 羅 [10 號叫乜名?] 陳柏揚 [4 號最鍾意做乜?] 唔係幾知 [13 號吸引嗎?] ok la~
[14 號同 19 號會夾嗎?] 應該夾 [20 號讀緊邊間學校?] 唔記得lu [隨便講 D 11 號既野俾我知?] 之前讀培靈,幾好人,成日都笑 [1 號呢?] 有少少神經質" 改返* --好活潑有少少聰明又乖既女仔"(俾人``迫啊~~~~~~~~) [3 號呢?] 唔錯 [你試過對 15 號有 feel 嗎?] =口=" 100%冇啦... [9 號住邊?] 唔知 [4 號最鍾意乜色?] 唔知呢... (真失敗...) [5 號同 6 號係咪好朋友?] 0係., 佢地都唔識ge... [7 號鍾意 20 號嗎?] 唔鐘意 [8 號同 19 號呢?] 同上
[你點識 2 號?] 返學 [10 號有冇寵物?] 好似冇 [17 號係咪有史以黎最性感既人?]
唔係
End*
點解你要閃避我? 我又做左d咩, 令你咁討厭我? 一係你就一開始就唔好采我, 一係就一早同我講清楚, 唔好等我踩左隻腳埋離同我講啦! 至爭你e d唔湯唔水, 唔清唔楚ge人., 點解唔可意講清講楚... 你咁我好辛苦架 冇啦啦又對我好好, 冇啦啦又唔采我喎, 你到底想點..,, 我真係唔知架....
點解你要閃避我?
我又做左d咩,
令你咁討厭我?
一係你就一開始就唔好采我,
一係就一早同我講清楚,
唔好等我踩左隻腳埋離同我講啦!
至爭你e d唔湯唔水,
唔清唔楚ge人.,
點解唔可意講清講楚...
你咁我好辛苦架
冇啦啦又對我好好,
冇啦啦又唔采我喎,
你到底想點..,,
我真係唔知架....
好悶... 完來有d壞習慣會揮之不去., 今日我又買左###啦 我都唔知點解會咁, 好似好不由自主咁 但係我好清醒, 我知架., 但係都控制唔到., 可能你會話係值口啦., 我已經 張一d野同一d野撈亂左la... 再亦都分唔清, 好想抽身而出, 但我都分唔清. 係真? 定係假? 我眼見ge係事實, 定係幻覺? 我感覺到ge野, 係存在? 定係唔存在? 我每解開一個煩惱, 就會來更多更多ge煩惱... 『而我 已累了 不夠支撐多一秒 我已不懂得呼叫... 』
好悶...
完來有d壞習慣會揮之不去.,
今日我又買左###啦
我都唔知點解會咁,
好似好不由自主咁
但係我好清醒,
我知架.,
但係都控制唔到.,
可能你會話係值口啦.,
我已經
張一d野同一d野撈亂左la...
再亦都分唔清,
好想抽身而出,
但我都分唔清.
係真?
定係假?
我眼見ge係事實,
定係幻覺?
我感覺到ge野,
係存在?
定係唔存在?
我每解開一個煩惱,
就會來更多更多ge煩惱...
『而我 已累了
不夠支撐多一秒
我已不懂得呼叫... 』
karymissyou meiwowmei Pkei1127 waimei
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »