10 - 05 - 2006【晴天】
 

我都唔明,

去睇音樂會點都係俾$架啦,

$10又係俾,

$20又係俾,

$50又係俾,

$100都係俾,

咁如果你買左票唔睇就點都晒架啦,!點解唔正正經經睇姐!

爆唔明囉!!!

做完功課就算,,,

以後決定認認真真做功課唔搵你地呀,

又唔係叫你死!

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
09 - 05 - 2006【晴天】
 
....

...

唔開心

唔想打日記...

如果聽日記得的話打返

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
08 - 05 - 2006【晴天】
 
有關朋友的...

隨便列出你認識的二十位朋友︰
01) 貓
02) 郭正
03) bk
04) kary
05) 琪琪
06) 軒
07) 司徒
08) 魚仔
09) 軒
10) 揚
11) 胡雀仔
12) 摩西

13) 星
14) 輝爺
15) 高人
16) 旋
17) 小明
18) 鳳mei
19) 綾大姐
20) 柏威

[6 號同邊個拍緊拖?]


[9 號係男仔定係女仔?]


[如果 16 號同 12 號一齊,會唔會好正?]
唔知喎

[18 號同 5 號呢]
唔呀----------
我個琪琪唔係tb/tbg來架
[17號讀緊乜?]
中二

[你同 12 號最後一次傾計係幾時?]

唔記得喎
[6 號最鍾意邊隊 band?]
唔知

[1 號有冇兄弟姐妹?]


[你會唔會溝 3 號?]
唔會

[咁 7 號呢?]
唔會

[16 號係咪獨身?]
好似係

[15號姓乜?]


[10 號叫乜名?]

陳柏揚
[4 號最鍾意做乜?]
唔係幾知

[13 號吸引嗎?]
ok la~

[14 號同 19 號會夾嗎?]
應該夾

[20 號讀緊邊間學校?]
唔記得lu

[隨便講 D 11 號既野俾我知?]
之前讀培靈,幾好人,成日都笑

[1 號呢?]
有少少神經質"
改返*                  --好活潑有少少聰明又乖既女仔"(俾人``迫啊~~~~~~~~)
[3 號呢?]
唔錯

[你試過對 15 號有 feel 嗎?]
=口="

100%冇啦...
[9 號住邊?]
唔知

[4 號最鍾意乜色?]
唔知呢...
(真失敗...)
[5 號同 6 號係咪好朋友?]
0係.,

佢地都唔識ge...
[7 號鍾意 20 號嗎?]
唔鐘意

[8 號同 19 號呢?]
同上


[你點識 2 號?]
返學

[10 號有冇寵物?]
好似冇

[17 號係咪有史以黎最性感既人?]

唔係

End*

 
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
08 - 05 - 2006【晴天】
 
日記

點解你要閃避我?

我又做左d咩,

令你咁討厭我?

一係你就一開始就唔好采我,

一係就一早同我講清楚,

唔好等我踩左隻腳埋離同我講啦!

至爭你e d唔湯唔水,

唔清唔楚ge人.,

點解唔可意講清講楚...

你咁我好辛苦架

冇啦啦又對我好好,

冇啦啦又唔采我喎,

你到底想點..,,

我真係唔知架....

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
07 - 05 - 2006【晴天】
 
日記

好悶...

完來有d壞習慣會揮之不去.,

今日我又買左###啦

我都唔知點解會咁,

好似好不由自主咁

但係我好清醒,

我知架.,

但係都控制唔到.,

可能你會話係值口啦.,

我已經

張一d野同一d野撈亂左la...

再亦都分唔清,

好想抽身而出,

但我都分唔清.

係真?

定係假?

我眼見ge係事實,

定係幻覺?

我感覺到ge野,

係存在?

定係唔存在?

我每解開一個煩惱,

就會來更多更多ge煩惱...

 

而我 已累了

 不夠支撐多一秒

 我已不懂得呼叫...

 

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 

 

MY PROFILE


暱稱: ◆◇小華◇◆
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 5 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
好 友 名 單

最 新 的 5 篇 日 誌
♥3 0 - 6 - 2 0 0 6
♥story
♥29-6-2006
story
♥28-62006

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »