|
|
yoyo``我就系懶人一個!`-_______-`成日吾打bolg-3-!
黎左個新丫siR`望落好傻仔`原來甘鬼惡!鬼吾望佢仆街仆死左-_-"
好彩佢仲識教書...不過條友勁搞GAG``都吾知笑定吾笑好`
相反`有少少掛住公仔麵``因為尼個丫siR都吾玩得既`
問佢2句就罵`好懷念以前既日子囉`不過都0k拉;)
放學同丫如去左睇愛麗絲夢遊仙境`隻貓`好得意XD`
睇到6:3o就番屋企`番到屋企`做powerpoint-___-`
何芷賢`丫冰`你地幾時番阿`吾知頭吾知路,點做-__-?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 58 | »
|