又開始唔想打blog喇...
唸緊幾時廢左佢-0-
聽日可以換跑online日曆喇~!
勁開心[唔記得同你地講我有-3-]
大家入黎呢個網回一回
好低能架...
http://forum.talesrunner.com.hk/viewthread.php?tid=1380839
係我自己作-0-
仲有個網上搵到一個「失散多年」既game
超好玩
入去玩一玩丫~!
個game叫做「電眼美少女」
電眼美少女1:
http://www.hk10.com/games/14/qk.html
電眼美少女2[呢個要load]:
http://www.gj1904.com/game/flash_play.asp?id=2567
電眼美少女3[一樣要load]:
http://www.gamesmomo.com/flash-game/flash_play.asp?id=2793
電眼美少女4:
http://www.gj1904.com/a.asp?id=2618
電眼美少女5:
http://www.gj1904.com/a.asp?id=2786
有講玩法
|