今日系老公既生日…
出完葵芳…再洛mk'''之後再到西九食sushi-00-"
食完之後"
去左搵柏僖…
因為柏僖買左個生日蛋糕比佢…
11點幾倒…
上返沖美果陣就撞到狗狗同健仔-3-"
跟住黃澤就吾肯返屋企…
爭執左一陣…
成功地叫左佢回家-00-"
之後…
丫寶打泥
話搵我…
跟住丫寶同小榮就見到我地系我屋企留下;
見到丫偉…寶…榮…系度吹水-0-
之後我話我去搵佢地…
中間就同小俊鬧交…
後尾分手收場…
其實…分手系我話既....
我發覺我已經吾似之前甘中意佢…
我亦刀吾想呃佢…
因為我掛住既…
始終系佢…
對吾住…丫俊"!
我知我又再次傷左你;"
我亦刀吾知再可以講咩…
我地已經game over喇"!
|