今日我地班上面泥多左兩個新同學=}
媽生兄弟-3-"
雖然我地冇人知佢地邊個系丫哥邊個細佬-3-
旦系我地班刀幾歡迎佢地既-3-"
um…
一個叫冼偉傑...
一個叫冼偉權-口-
我刀系覺得冼偉權令仔d@.@"
嘻"!
今日符潔同文b比miss tam收電話@@"....
超無奈-33-"
朋友們我愛你喔>3<"
啜~~~卜-3-
琴晚上左符潔屋企訓…
跟住今日成日刀系符潔屋企甘濟"-3-
符碧條仔泥左搵佢...
之後鋤左一陣dee...
符碧條仔走左...
今日超超超超超級悶- -''''
夜晚同符潔丫俊洛左街買煙...
準備去買煙果陣我打比我老母啦甘.
好心一句問佢幾時同我配眼鏡
老母話等我乖先
嘩:!
仲耍等到幾時丫":!?
之後我二佬搭把口埋泥
話咩丫
話我吾返學
配眼鏡泥仲乜
刀吾系讀書架啦
之後聽到即刻系條街到扯撚晒火\口/"
勁爆火\./"
之後尻屌...
屌左一輪冇乜野…
之後見到丫聰...
吹左陣水佢就走左喇-3-
上返符潔屋企食飯.....
食完飯洛左老公屋企…
嘻0..0"
﹏愛你的老婆`=}