中秋節快樂..
好多人都甘講..
可惜我偏偏..中秋節不快樂..
我心好酸好酸..
好痛好痛..
點解....點解...........點解阿......
我吾鍾意甘樣:'(
點解鍾意就拎起我來玩下..吾鍾意就隨意甘遺棄..
5日了...5日來..幾痛苦..
頭先..我望住個天..
平時ge月亮又圓又大..
今年..被烏雲姐住左...
雖然比雲姐住左..但我仍然感受到..月亮中間..卻有1道裂縫..
中秋節個個都開開心心..但依道裂縫..
我好難受..啞忍的確好辛苦..
我望落街..真系好熱鬧..好熱鬧..
見到d人ge笑容..佢地ge歡笑聲..睇來真系好開心..
但熱鬧中..逼到我喘不過來..
今日上堂...我1直望住部電話..
望阿望阿...都無任何變動..
但突然有1刻..電話震了..
我即刻睇..會吾會系你呢..(? 終於記得起我了..
望1望..真系你丫>^<戈時我真系好開心..
我充滿住希望甘睇...
但過左1陣..又絕望地回去:(
我跟本吾想要1句對吾住..我剩系想要你咋...
好快好快..又無左聯絡了..
我又繼續望住部電話..望阿望阿..
都等吾到d咩..我已經等到第5日了..
5日裡面..d sms..就連30個都無..
我終於忍吾住..立定決心打比你..
1直嘟..嘟..嘟..嘟..依d叫聲..我重覆聽左幾百次..
點知都系無人聽..
又1次好絕望甘番到屋企..
1番去見到我屋企人等住我過節...
戈時..我都感動了..
但系我無胃口..好快好快又食完..
食完飯..慣性都睇系部電話..
過左1陣..你竟然打比我..我好開心..
真系超級開心..
5日裡面..我終於等到依刻喇..
但系1路傾..我已經忍吾住了..
我好掛住好掛住好掛住你...
依1個電話..比起1家人等我過節更加窩心..更加溫暖..更加感動..
但系我吾好..愈講愈忍吾住..
結果啞忍住..1路講1路喊....
仲好似比你發現左..
我.......依1刻明明等左好耐..
但系..我放棄了..
我真系忍吾到..忍吾到..
我知道再講落去1定喊到收吾到聲..
我唯有..主動叫收線...
收左線之後..喊聲更大...
我講吾到野..唯有sms番你...
1邊打字...d眼淚1邊打落電話個mon度..
但系..依個電話証明左我系幾掛住你..緊張你..擔心你..
前戈幾日..我1直系度亂諗..
點解無啦啦甘多人吾理我..
我仲諗到..其實你系咪暗地裡逼緊我放棄d咩..
我仲1直為你搵借口..
我只系想你..真心同我講句中秋節快樂咋..
其實我戈電話..最後戈1句..
系同你講中秋節快樂架...但系我戈時已經喊到好........
我講左3次你都聽吾到...
我系度再講多次拉T^T
中秋節快樂*O*.
I STILL LOVE YOU VERY VERY MUCH.
我是毫無疑問愛你像最初(L)
YOU ARE MY EVERYTHING..EVERYTHING(!)
愛到你發哂狂>口<
我會1直等..1直等!!!!!!
1直等到你搵我唯止!!!!
|