stupida3a
暱稱: 傻子<3
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-12-16
2013-05-17
2013-03-13
2013-01-27
2013-01-04
文章分類
全部 (160)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 341
今日人氣: 12
累積人氣: 6469
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 22 日  星期三   雨天


你為明亮的月亮添上了一道裂縫(w).. 鬱悶 分類: 未分類

中秋節快樂..

好多人都甘講..

可惜我偏偏..中秋節不快樂..

我心好酸好酸..

好痛好痛..

點解....點解...........點解阿......

我吾鍾意甘樣:'(

點解鍾意就拎起我來玩下..吾鍾意就隨意甘遺棄..

5日了...5日來..幾痛苦..

頭先..我望住個天..

平時ge月亮又圓又大..

今年..被烏雲姐住左...

雖然比雲姐住左..但我仍然感受到..月亮中間..卻有1道裂縫..

中秋節個個都開開心心..但依道裂縫..

我好難受..啞忍的確好辛苦..

我望落街..真系好熱鬧..好熱鬧..

見到d人ge笑容..佢地ge歡笑聲..睇來真系好開心..

但熱鬧中..逼到我喘不過來..

今日上堂...我1直望住部電話..

望阿望阿...都無任何變動..

但突然有1刻..電話震了..

我即刻睇..會吾會系你呢..(? 終於記得起我了..

望1望..真系你丫>^<戈時我真系好開心..

我充滿住希望甘睇...

但過左1陣..又絕望地回去:(

我跟本吾想要1句對吾住..我剩系想要你咋...

好快好快..又無左聯絡了..

我又繼續望住部電話..望阿望阿..

都等吾到d咩..我已經等到第5日了..

5日裡面..d sms..就連30個都無..

我終於忍吾住..立定決心打比你..

1直嘟..嘟..嘟..嘟..依d叫聲..我重覆聽左幾百次..

點知都系無人聽..

又1次好絕望甘番到屋企..

1番去見到我屋企人等住我過節...

戈時..我都感動了..

但系我無胃口..好快好快又食完..

食完飯..慣性都睇系部電話..

過左1陣..你竟然打比我..我好開心..

真系超級開心..

5日裡面..我終於等到依刻喇..

但系1路傾..我已經忍吾住了..

我好掛住好掛住好掛住你...

依1個電話..比起1家人等我過節更加窩心..更加溫暖..更加感動..

但系我吾好..愈講愈忍吾住..

結果啞忍住..1路講1路喊....

仲好似比你發現左..

我.......依1刻明明等左好耐..

但系..我放棄了..

我真系忍吾到..忍吾到..

我知道再講落去1定喊到收吾到聲..

我唯有..主動叫收線...

收左線之後..喊聲更大...

我講吾到野..唯有sms番你...

1邊打字...d眼淚1邊打落電話個mon度..

但系..依個電話証明左我系幾掛住你..緊張你..擔心你..

前戈幾日..我1直系度亂諗..

點解無啦啦甘多人吾理我..

我仲諗到..其實你系咪暗地裡逼緊我放棄d咩..

我仲1直為你搵借口..

 

 

 

我只系想你..真心同我講句中秋節快樂咋..

其實我戈電話..最後戈1句..

系同你講中秋節快樂架...但系我戈時已經喊到好........

我講左3次你都聽吾到...

我系度再講多次拉T^T

中秋節快樂*O*.

I STILL LOVE YOU VERY VERY MUCH.

我是毫無疑問愛你像最初(L)
YOU ARE MY EVERYTHING..EVERYTHING(!)

愛到你發哂狂>口<

我會1直等..1直等!!!!!!

1直等到你搵我唯止!!!!