♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
金日,,
巧蕪奈呢,,
吾知點解,,,
金日比尋日仲眼訓,,
上堂果陣隻眼巧似就合埋咁,,
莪仈低休息,,
嘩,,
真系訓著架,,
金日洗左2次面喇,,
刀系咁眼訓-.-
點解會咁攰架,,,
慘慘,,
野[[,,
巧想去游水水,,
天氣巧熱aR,,,,
苑苑,,姣婆同房房刀去左巧多次呢,,,
搞到莪沁郁郁,,
巧想去呢,,
個blog比莪整到入吾到呢,,,
點解薈咁架呢?-)
吾開心..可以同邊個講..?