♥願心中的日記,,隨年月變厚♥ ♥而當中的角色,,重無分手♥ ♥齊編織歡笑聲,,和諧詩篇♥ ♥為彼此抹掉愁,,是暖的手♥ ♥願心中的日記,,隨年暖透♥ ♥藍灰灰的冷冬,,紅紅的秋♥ ♥而當中兩顆,,紅紅的心♥ ♥在戀火裡逗留♥ 垃圾都可以好吾開心架,, 明吾明ah? 因為無一個人願意去了解佢,, 無一個人願意真心真意咁同佢做朋友ah,,!! 鵝浩忠義筒尼環,, 蛋鞋鵝浩京優一溢, 尼誤利鵝, 尼匯莉海鵝 鵝筒利呵意有宜泳古馬? [我拿得起放不下..思想不太成熟..只重現在..不重末來`]
`病左ah..
慘..
唉- -
尋晚等[佢]電話等到11.12點..
好眼訓..但系個nose塞到訓吾到..
總之就慘啦...
唉= =
死人鍾x城..
又話買隻公仔比我,,
點知又冇買到..
佢話聽日買喎..
都吾知我趕吾趕得到添架...
無奈..
金日打住咁多先啦..
拜拜..=]
吾開心..可以同邊個講..?