MY B!og =]
subabii
暱稱: INTING
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-26
2010-07-25
2010-07-23
2010-07-22
2010-07-13
文章分類
全部 (22)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 46
今日人氣: 5
累積人氣: 1036
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


2010-03-30 分類: 未分類

 OH!

今日考緊英文的時候  差一點就嘔在4H [我都唔知發生咩事]

不過 近來的身體都不太好  好易病

一時感冒 一時呢到痛果到痛

一日一期望 : 我希望聽日通識save!

 

最近發現  好多人係7月生日

11.07  is me 我的生日   係瑪嘉烈醫院

12.07  hochi 的生日       屯門醫院        

13.07  狄狄+寶寶生日   未查到 ^^"       

16.07  鄧子安生日         係屯門醫院     

31.07  +0生日             係........出生(唔知)

仲有好多人 係不同醫院出生   但大家都住屯門區

有人話 :住屯門唔係應該係屯門出生咩? 

事實證明  未必






訪客留言 (返回 subabii 的日誌)


Rainbow_1213 於 2010-04-01 03:33 PM 發表:
你幾時開始打blog嫁!?
之後都冇嫁.-3-"
我係廣華醫院出世嫁=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 都係呢幾個月  得閒打一兩篇咁
好多唔同的醫院丫!
Posted at 2010-04-02 01:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]