我d同學仔真係好得意!
有d可以單純到可以連網巴都唔知係咩-3-
d老師仲勁!!
一堂55分鐘..
罰坐!坐係到55分鐘....唔上堂
之後下一堂要整個powerpoint
罰我地個陣係星期五.......下一堂係星期二.........點做丫?!仲要係英文
跟住個堂比7分我地=,=(每一堂都要計分)for LS lesson
中文老師仲勁!
教一個課文......教左兩個禮貌-v-"......(閱讀全文)